چند راه حل ساده برای داشتن روزهای متفاوت کاری

به گزارش وبلاگ سایه، شاید فکر کردن به این موضوع که چگونه می گردد روزهای متفاوت و سرگرم کننده را در طول کار و ساعات کاری تجربه کرد، تا حدودی دور از فکر به نظر برسد، اما همواره به یاد داشته باشید که در هر مکان، زمان و شرایطی که قرار داشته باشید، راه چارههایی برای ایجاد تغییر خواهید داشت. راه چارههایی که بتوانند شما را سرگرم نموده و سر شوق بیاورند، مخصوصا تا زمانی که جوانتر و پر انرژی هستید و می توانید زمان بیشتری را برای این موضوع صرف کنید. داشتن روزهایی متفاوت و ماجراجویی کردن در طول روز احتیاج به آموزش خاصی ندارد. لازم نیست برای ایجاد تنوع راهی تور طبیعت گردی یا تورمسافرتی خاصی شوید. تنها کاری که ضروری است انجام دهید، این است که تنوع را وارد اوقات فراغت خود کنید. برای این ماجراجویی ها احتیاجی به صرف هزینه بالا و یا رفتن به مسافرت های دور و دراز ندارید. در ادامه این مقاله چند راه چاره ساده برای داشتن روزهایی سرگرم کننده در ساعات کاری و محیط کار به شما معرفی خواهیم کرد. با خبرنگاران همراه باشید.

چند راه حل ساده برای داشتن روزهای متفاوت کاری

1) از اداره بیرون بروید

اگر شما جزو افرادی هستید که از حضور در اداره و نشستن پشت میز کامپیوتر خود در طول روز لذت نمی برید و دوست دارید که بیشتر وقت خود را در محیط های باز و نو سپری کنید، اما قادر به انجام این کار در وقت اداری نیستید، این امکان را در اختیار دارید که در زمان نهار برای خود ساعاتی طلایی بسازید. شما می توانید در این زمان از اداره بیرون بروید، سعی کنید هر میزان که ممکن است به نقاط دورتر رفته و تنوعی خاص برای خود ایجاد کنید. گشت و گذار در خیابان ها و کوچه های اطراف، تماشا منطقه ها و کشف کافه ها و مغازه های نو می تواند شما را در طول روز سرگرم کند. در طول تور یک روزه خود با ماجراهایی جالب روبه رو می شوید و اتفاقاتی نو را تجربه می کنید.

2) در انتخاب وسایل نقیله خود خلاق باشید

استفاده از یک وسیله نقلیه برای رفتن به محل کار تا حدودی خسته نماینده است که شاید آسانترین راه برای جلوگیری از این روند، انتخاب وسایل نقلیه متفاوت باشد که باعث می گردد، هر روز مکان هایی نو را در طول مسیر خود ببینید. از یک نقشه برای یافتن مسیرهای نو به محل کار خود بهره ببرید، اما هر بار سعی کنید از وسایل نقلیه متفاوتی نیز بهره ببرید مانند دوچرخه، اتوبوس، مترو و یا تاکسی.

3) زود از خواب بیدار شوید

مطمئنا خواهید پرسید که چرا باید همچین کاری را انجام دهید؟ اما شاید جالب باشد بدانید که برترین زمان برای آغاز تور مسافرتی صبح های زود است. صبح های زود، فروشگاه ها آغاز به کار می نمایند و شلوغی در منطقه ها پررفت و آمد خیلی کمتر است. این زمان برترین موقعیت برای شما به شمار میرود که با یک تور یک روزه مسافرتی از این منطقه ها تماشا کنید و از قدم زدن در طول خیابان های خلوت لذت ببرید.

4) دیرتر بخوابید

قطعا وقتی از کار برمی گشت، خیلی خسته هستید و ترجیح می دهید که به جای تور مسافرتی، یک چرت کوتاه داشته باشید و یا دوست دارید که فقط بشینید و استراحت کنید. باید بدانید که شما برترین زمان را در اختیار دارید و می توانید به راحتی این عادت را اصلاح کنید.

5) بسیاری از مکان ها بعد از غروب، نما و چشم انداز بی همتایی دارند

بعد از یک استراحت خیلی کوتاه و صرف شام به همراه دوستان خود و یا به تنهایی، یک تور مسافرتی کوتاه به طبیعت اطراف داشته باشید. شما می توانید به یک مکان آرام و ساکت بروید و از محیط اطراف آرامش کسب کنید.

منبع: همگردی

به "چند راه حل ساده برای داشتن روزهای متفاوت کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند راه حل ساده برای داشتن روزهای متفاوت کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید