پیشنهاد روابط محبت آمیز رئیس جمهوری مکزیک به ترامپ

به گزارش وبلاگ سایه، رئیس جمهوری مکزیک در جریان گفت وگوی تلفنی با همتای آمریکایی اش به وی روابط محبت آمیز را پیشنهاد کرد.

پیشنهاد روابط محبت آمیز رئیس جمهوری مکزیک به ترامپ

این گفت وگوی تلفنی میان آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهوری مکزیک با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا یک روز پس از توافق به دست آمده در توقف تعرفه های گمرکی علیه کالاهای مکزیکی صورت گرفت.

رئیس جمهوری مکزیک در این گفت وگوی تلفنی به همتای آمریکایی خود برقراری روابط محبت آمیز و تعهد و اجرای گفت وگو را پیشنهاد داد.

رئیس جمهوری مکزیک همچنین اواخر روز شنبه در شهر مرزی تی خوانا واقع در جنوب شهر آمریکایی سن دیگو در یک تجمع و گردهمایی شرکت کرد.

وی همچنین در یک پیغام توییتری نوشت: من در تی خوانا به ترامپ گفتم ما نه تنها باید روابط محبت آمیز و نزدیکی داشته باشیم، بلکه باید به یکدیگر یاری کنیم.

اوبرادور به این مساله اشاره نمود که مکزیک از روزهای آینده آماده ارائه یاری های بشرمحبت آمیز به مهاجرانی است که کوشش می نمایند تا وارد آمریکا شوند.

رئیس جمهوری مکزیک ادامه داد: از روزهای آینده، ما یاری های بشرمحبت آمیز، فرصت های شغلی، آموزشی، مراقبت های بهداشتی و درمانی و رفاهی را در اختیار مهاجران واقع در مکزیک می گذاریم که منتظرند درخواست پناهندگی شان برای ورود قانونی به ایالات متحده آمریکا تایید گردد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "پیشنهاد روابط محبت آمیز رئیس جمهوری مکزیک به ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد روابط محبت آمیز رئیس جمهوری مکزیک به ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید