پوست اندازی برادر بزرگ تر هایلوکس
به گزارش وبلاگ سایه، طراحی محصولات تویوتا در این یکی دو سال اخیر از آن حالت محافظه کارانه خارج شده و شکلی تهاجمی پیدا نموده است. تاکوما هم در این قضیه مستثنی نیست و شامل تغییراتی شده است.
چراغ های جلویی باریک و کوچکتر از قبل شده و اجازه بیشتری برای خودنمایی جلوپنجره و قسمت پایینی سپر داده شده است.
دماغه خودرو در نمای جلویی به واسطه حجم دهی سپر و جلوپنجره، عضلانی تر شده است. این موضوع در نسخه TRD PRO بیشتر دیده می گردد.
نسل چهارم تاکوما در نمای پشتی مشابه با همان حالت به کار رفته در تاندرا است.
به طور کلی، طراحی مدل های نو تاندرا، سکویا و همین تاکوما، سبک و سیاقی آمریکایی و قلدر دارند که به علت حضور در بازار های هدف و بعلاوه رقابت با پیکاپ های آمریکایی انجام شده است.
فضای داخلی تاکوما بیشتر مبتنی بر کاربردی بودن طراحی شده و آنچنان فضای لوکسی را القا نمی نماید. نمایشگر های بزرگ اطلاعات-سرگرمی و کیلومترشمار در کنار کنترلر های تهویه هوا و تنظیمات مربوط به آفرود خودرو، از جذابیت های این کابین هستند.
تاکوما در 4 نسخه پایه، لیمیتد، تریل هانتر و TRD PRO عرضه می گردد.
نمایشگر 14 اینچی کیلومترشمار (به خواست مشتری) و 12.3 اینچی کیلومترشمار، سیستم صوتی JBL به همراه 10 بلندگو، شارژر وایرلس، هدآپ دیسپلی، سیستم های هشدار برخورد، ترمز اتوماتیک و راهنمایی بین خطوط و... از امکانات شاخص تاکوما هستند.
پیشرانه پایه تاکوما 2024، 2.4 لیتری توربوشارژ بوده که 228 اسب بخار قدرت و 330 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.
قوی ترین پیشرانه که I-Force Max نام دارد، هیبریدی بوده و با همراهی یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ و موتور 48 ولت، 326 اسب بخار قدرت و 765 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.
به احتمال زیاد، رنج قیمتی تاکوما 2024 با توجه به نسخه های سفارشی، از 28 تا 50 هزار دلار خواهد بود.
منبع: خبرآنلاین
منبع: فرارو