پرونده بازیکن جنجالی در کمیته شرایط؛ پرسپولیس امتیاز سه بازی را از دست می دهد؟

به گزارش وبلاگ سایه، پرونده شکایت از بازیکن پرسپولیس در فدراسیون فوتبال باز شده است.

پرونده بازیکن جنجالی در کمیته شرایط؛ پرسپولیس امتیاز سه بازی را از دست می دهد؟

ماجرای حضور سینا اسد بیگی در پرسپولیس، از ابتدا مورد اعتراض ذوب آهن نهاده شد و این باشگاه اصفهانی با غیرقانونی دانستن انتقال بازیکن، شکایت خود را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

پس از این اتفاق و برگزاری هفته اول لیگ برتر، اسدبیگی در دو بازی بعدی مقابل فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک به میدان رفت تا اینطور به نظر برسد که مسئله ای بابت حضورش در پرسپولیس وجود ندارد.

با این حال دو باشگاه فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک با طرح شکایات مجزا، نسبت به حضور این بازیکن اعتراض خودشان را به سازمان لیگ ارائه و خواهان 3 بر صفر شده نتیجه بازی با قرمز های تهران شدند.

در حال حاضر پرونده اسدبیگی در کمیته شرایط فدراسیون فوتبال در حال آنالیز است. این پرونده بر اساس شکایت ذوب آهن باز شده و هنوز پرونده دو باشگاه فولاد و آلومینیوم در کمیته شرایط مورد آنالیز قرار نگرفته است.

به نظر می رسد در صورت پیروزی ذوب آهن در این ماجرا، شکایت فولاد و آلومینیوم نیز به انتها می رسد و بازی های برگزار شده پرسپولیس تا به امروز، 3 بر صفر خواهند شد؛ بنابراین ممکن است پرسپولیس نیز با کسر امتیازِ چند بازی، به سرنوشتی مشابه گل گهر سیرجان دچار گردد.

منبع: فرارو

به "پرونده بازیکن جنجالی در کمیته شرایط؛ پرسپولیس امتیاز سه بازی را از دست می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده بازیکن جنجالی در کمیته شرایط؛ پرسپولیس امتیاز سه بازی را از دست می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید