هتل بین المللی لاله یکی از برترین هتل های چابهار است

به گزارش وبلاگ سایه، سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، هتل بین المللی لاله یکی از برترین هتل های چابهار است.

هتل بین المللی لاله یکی از برترین هتل های چابهار است

هتل بین المللی لاله چابهار هتلی چهار ستاره بوده که در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع تاسیس یافته و در سیزدهم آبان سال 1386 به بهره برداری رسیده است. هتل لاله آخرین بار در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته و در راستای بالا بردن سطح کیفیت و ارتقای خدمات تغییراتی را اعمال نموده است. هتل لاله چابهار دارای 38 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت بوده و معماری و طراحی تمامی سوئیت ها بسیار مدرن و شیک هست. این هتل دارای طبقات نبوده و واحدهای اقامتی تماما در طبقه همکف و کنار ساحل زیبای دریای عمان قرار گرفته اند.

موقعیت مکانی هتل بگونه ای است که دسترسی از آن به جاهای دیدنی نظیر اسکله، کلبه غواصی و پارک سنگی چابهار بسیار سریع و آسان است. هتل لاله چابهار زیرمجموعه ای از هتلهای لاله در سراسر ایران بوده و در ارائه اقامت راحت و دلنشین همواره حرف اول را می زند. کارکنان مجرب و کاردان هتل لاله چابهار در هر زمان آماده خدمت به میهمانان هستند. گفتنی است هتل لاله خدمات رایگان در زمینه استفاده از اینترنت بی سیم در لابی و اتاق ها و بعلاوه پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت 30 خودرو واقع در حیاط هتل را برای میهمانان در نظر گرفته است.

در تمامی واحدهای اقامتی هتل لاله چابهار تلویزیون، شبکه پخش فیلم، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، دراور، آباژور، یخچال، مینی بار (با هزینه)، کمد لباس، رخت آویز، پاور سوئیچ، تلفن، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی وجود دارند. خدمات خانه داری و روم سرویس نیز به تمامی واحدها ارائه می گردند. چشم انداز ای که از پنجره اتاق ها و سوئیت ها مقابل میهمانان قرار میگیرد، شامل دریا، حیاط و یا خیابان است. در هرصورت چشم اندازها زیبا و دیدنیی هستند. باغچه و فضای سبز محوطه هتل علاوه بر دیدن کردن، برای قدم زدن و استراحت نیز بسیار مناسب است.

در طبقه همکف هتل لاله چابهار رستورانی با ظرفیت 80 نفر وجود دارد که در سه وعده غذاهای اصلی از میهمانان میزبانی می نماید. ساعات کاری رستوران در وعده صبحانه از 7:00 تا 8:30، ناهار 12:00 تا 14:30 و شام 19:00 تا 22:00 هست. میهمانان می توانند در هر وعده از غذاهای خوشمزه و متنوع رستوران امتحان نمایند. در لابی هتل نیز یک کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر بطور 24 ساعته در حال فعالیت بوده و انواع خوراکی ها و آشامیدنی های خوشمزه را برای میهمانان آماده و سرو می نماید.

منبع: همگردی

به "هتل بین المللی لاله یکی از برترین هتل های چابهار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بین المللی لاله یکی از برترین هتل های چابهار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید