نوشابه نو کوکاکولا را هوش مصنوعی ساخته ، عکس

به گزارش وبلاگ سایه، دیجیاتو نوشت: کوکاکولا نوشابه ای تازه به نام Y3000 را معرفی نموده که با بازخوردهای مشتریان و هوش مصنوعی خلق شده است.

نوشابه نو کوکاکولا را هوش مصنوعی ساخته ، عکس

کوکاکولا از مشتریان در سراسر دنیا خواسته بود تا نحوه تجسم آینده به وسیله احساسات، آرزوها، رنگ ها، طعم ها و موارد دیگر را با آن ها به اشتراک بگذارند. در ادامه این شرکت سازنده نوشابه دیدگاه های بی شمار کاربران را با بینش های جمع آوری شده از هوش مصنوعی ترکیب می نماید که نتیجه اش خلق یک طعم منحصربه فرد برای نوشابه Y3000 می گردد.

کوکاکولا و خلق نوشابه با طعمی از آینده به یاری هوش مصنوعی

این نوشابه بدون قند کوکاکولا برای تایم محدودی در بعضی کشورها ازجمله ایالات متحده، کانادا، چین، اروپا و آفریقا عرضه خواهد شد. جالب است بدانید که کوکاکولا برای طراحی قوطی این نوشابه هم از هوش مصنوعی یاری گرفته است. کوکاکولا قبلاً از یک نوشابه برای متاورس هم رونمایی نموده بود.

اوانا ولاد، یکی از مدیران کوکاکولا، می گوید این شرکت عمداً برای خلق این نوشابه از هوش انسانی و هوش مصنوعی استفاده نموده است: امیدواریم که کوکاکولا در سال 3000 هم مانند امروز پویا و باطراوت باشد. بنابراین خودمان را به چالش کشیدیم تا یک مفهوم از طعمی که کوکاکولا می تواند در آینده داشته باشد را آنالیز کنیم. ما عمداً هوش انسانی و هوش مصنوعی را گرد هم آوردیم تا بیانی نشاط بخش از آنچه کوکاکولا باور دارد در آینده به ارمغان می آورد را نشان دهیم.

به گفته کوکاکولا، Y3000 اولین طعم از آینده است که با همکاری انسان و هوش مصنوعی خلق شده است. همانطور که گفتیم، برای خلق قوطی این نوشابه و البته کمپین تبلیغاتی آن هم از هوش مصنوعی استفاده شده که این هوش مصنوعی، استیبل دیفیوژن بوده است.

هوش مصنوعی در ماه های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است و انتظار می رود به زودی وارد صنایع غذایی هم گردد. بنابراین احتمالاً در آینده شاهد خلق طعم های تازه و متفاوتی با یاری هوش مصنوعی خواهیم بود، هرچند نمی دانیم این طعم ها در بازار پیروز می شوند یا با استقبال سرد مشتریان روبه رو می شوند. بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم هوش مصنوعی چه نقشی می تواند در این صنعت ایفا نماید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "نوشابه نو کوکاکولا را هوش مصنوعی ساخته ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشابه نو کوکاکولا را هوش مصنوعی ساخته ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید