نتفلیکس مسابقه تلویزیونی به نام بازی مرکب: چالش می سازد

به گزارش وبلاگ سایه، شرکت نتفلیکس میخواهد مسابقه تلویزیونی به نام بازی مرکب: چالش را فراوری کند.

نتفلیکس مسابقه تلویزیونی به نام بازی مرکب: چالش می سازد

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، سریال تلویزیونی پربیننده بازی مرکب دیگر فقط یک داستان نخواهد بود، چراکه نتفلیکس میخواهد یک رئالیتی شو را با نام بازی مرکب: چالش فراوری و پخش کند.

مسابقه ای که به سفارش نتفلیکس برگزار می گردد، برخلاف سریال کره ای بازی مرکب مرگ بار نخواهد بود و بدترین حالت ممکن برای 465 بازیکنی که در این مسابقه شرکت می نمایند، ترک مسابقه بدون کسب 4.56 میلیون دلار خواهد بود.

به گفته نتفلیکس، جایزه 4.56 میلیون دلاری بیشترین جایزه نقدی است که تا به امروز در تاریخ مسابقات تلویزیون واقع نما مشخص شده است.

سریال کره ای بازی مرکب زمانی که در سپتامبر سال 2021 روی آنتن رفت، رکورد پربیننده ترین سریال نتفلیکس را شکست. این سریال کره ای داستان گروهی از افراد بدهکار و با مسائل اقتصادی و تجربیات متفاوت از زندگی را روایت می نماید که در مجموعه ای از بازی های بچگانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به 40 میلیون دلاری رقابت می نمایند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می شوند.

طبق اعلام نتفلیکس، مسابقه 10 قسمتی بازی مرکب: چالش، بازی هایی که از سریال کره ای بازی مرکب الهام گرفته شده اند و چند بازی نو را شامل خواهد شد. این مسابقه در بریتانیا فیلمبرداری خواهد شد.

خبر ساخت مسابقه بازی مرکب: چالش در حالی اعلام شده است که نتفلیکس اخیرا از بازگشت سریال کره ای بازی مرکب با فصل دوم خبر داده بود.

منبع: فرارو

به "نتفلیکس مسابقه تلویزیونی به نام بازی مرکب: چالش می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتفلیکس مسابقه تلویزیونی به نام بازی مرکب: چالش می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید