مقتدی صدر: ما اهل صلح با اشغالگران نیستیم؛ اما خویشتن دار باشید

به گزارش وبلاگ سایه، رهبر جریان صدر عراق در واکنش به حملات آمریکا به مواضع نظامی این کشور، خواهان دور کردن عراق از بحران ها و درگیری ها شد.

مقتدی صدر: ما اهل صلح با اشغالگران نیستیم؛ اما خویشتن دار باشید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سایه، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق امروز (آدینه) در صفحه توئیتر خود به حملات بامداد امروز جنگنده های آمریکایی به مواضع نظامی و غیر نظامی عراق، واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه بغداد الیوم، او نوشت: در میان این بلاهای بزرگی که تمامی دنیا به خصوص عراق را در در بر گرفته؛ ضروری است تا عراق از بحران و درگیری های بیشتر و گرفتاری ها به دور بماند.

مقتدی صدر سپس خواستار خویشتن داری و اشاعه صلح در تمامی مناطق عراق و ترک خشونت شد و اضافه کرد: ما اهل صلح با اشغالگر نیستیم اما اوضاع کلی مردم را در نظر می گیریم و از خداوند می خواهیم تا این مردم را از شر اشغالگر و فاسد نجات دهد.

پس از حملات بامداد امروز جنگنده های آمریکایی به مواضع الحشد الشعبی، پلیس و ارتش عراق و همچنین فرودگاه کربلا، بسیاری از گروهها و جریان های سیاسی و مقاومت عراق این حملات را به شدت محکوم نموده و خواستار اجرای مصوبه مجلس مبنی بر اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور شده اند.

جنگنده های آمریکایی بامداد امروز (آدینه) پایگاه حزب الله عراق در شهر جرف الصخر در استان بابل و پایگاه های وابسته به الحشد الشعبی به استان های صلاح الدین، بصره و فرودگاه در حال ساخت کربلا را بمباران کردند. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس

به "مقتدی صدر: ما اهل صلح با اشغالگران نیستیم؛ اما خویشتن دار باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقتدی صدر: ما اهل صلح با اشغالگران نیستیم؛ اما خویشتن دار باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید