مراکز خرید روسیه

به گزارش وبلاگ سایه، در تور روسیه علاوه بر بازدید از دیدنی های جذاب و بهره مندی از تفریحات متنوع می توان زمانی را به خرید و گردش در میان مراکز خرید روسیه اختصاص داد . در واقع خرید جز جدانشدنی از هر سفری است و گردشگران معمولا برای تهیه سوغاتی و یادگاری از مقصدشان به این امر می پردازند . در روسیه نیز به مانند اکثر کشورهای توریستی مراکز خرید و بازارهای متنوعی وجود دارد که سر زدن به آن ها خالی از لطف نخواهد بود .

مراکز خرید روسیه

مراکز خرید روسیه

پیشرفته و مدرن بودن کشور روسیه سبب شده تا در این کشور مراکز خرید متعددی وجود داشته باشد هر چند نباید نقش بازارهای روباز و محلی را در تامین نیازهای شهروندان روسی و گردشگران از یاد برد . توجه داشته باشید که در این کشور از روبل برای خرید استفاده می شود پس بهتر است برای تبدیل ارز به صرافی های معتبر و بانک ها مراجعه نمود .

از معروف ترین مراکز خرید روسیه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • مرکز خرید مور مال سوچی
  • مجتمع تجاری گوم مسکو
  • خیابان آربات مسکو
  • مرکز خرید ایکا
  • مرکز خرید اوروپتسکی مسکو
  • بازار صنایع دستی ایزمایلوا مسکو
  • و …

یکی از مهمترین دلایل گردشگران برای بازدید از مراکز خرید و بازارها در سفر به روسیه تهیه سوغاتی برای دوستان و آشنایان می باشد . سوغاتی های روسیه متنوع هستند که از شاخص ترین آن ها می توان عروسک ماتروشکا ، کهربا ، شال و روسری ، ظروف خوخلوما ، والنکی یا چکمه های روسی ، کلاه خزدار ، سماور و جعبه های لاکی را نام برد .

برای اینکه بتوانید یک برنامه ریزی خوب و حساب شده برای سفر داشته باشید بهتر است در مورد روسیه کمی تحقیق کنید و در هر زمینه بهترین ها را شناسائی کنید . در ادامه اطلاعاتی در مورد بهترین مراکز خرید روسیه ، مراکز خرید مسکو ، مراکز خرید سنت پترزبورگ ، مراکز خرید سوچی و ارزان ترین مراکز خرید روسیه ارائه می شود با ما همراه باشید .

منبع: لذت سفر

به "مراکز خرید روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید