مدل های دکوراتیو گلدان مناسب آپارتمان های امروزی و مدرن

به گزارش وبلاگ سایه، استفاده از مدل های دکوراتیو گلدان در دکوراسیون داخلی، امروزه به یکی از متنوع ترین راه های برای تزیین و بخشیدن جذابیت به چیدمان خانه شناخته می شود. بهترین نمونه های گلدان علاوه بر اینکه کارایی مناسبی ارائه می دهند از لحاظ زیبایی نیز در سطح بسیار مناسبی قرار دارند بطوریکه حتی پس از پژمرده شدن گل های قرار گرفته در آنها، باز هم زیبا بنظر خواهند رسید. در این مطلب نگاهی می اندازیم به تعدادی از جدیدترین و شیک ترین مدل های گلدان مدرن موجود در بازار که مناسب دکوراسیون آپارتمان های شیک امروزی هستند.

مدل های دکوراتیو گلدان مناسب آپارتمان های امروزی و مدرن

البته نمونه مدل های زیر را می شود بعنوان گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن نیز در نظر گرفت، با وجود چنین مدل های منحصر بفردی در گوشه ای از اتاق، مسلما افراد با دیدن آنها علاقمند به استفاده از خلاقیت و هوش در زندگی خود خواهند شد. برای مثال کافی است به مدل زیر دقت کنید تا به این خلاقیت پی ببرید. گلدانی به شکل یک بمب جنگی عمل نکرده است، با قرار دادن گل های زیبا درون آن، تاکیدی بر موضوع رشد و زندگی بروی عوامل تخریب گر و نابودگر دارد. قطعا چنین مدلی با طراحی ساده تاثیر زیادی بروی دکوراسیون اتاق خانه خواهد گذاشت.

مدل زیر زوایای طراحی تندی دارد اما شکل کلی گلدان ها بسیار دقیق و کامل است. هر کدام از این گلدان های چینی زیر در کنار استفاده از اشکال هندسی گوناگون، از فرمی لطیف و چشم پسند بهره می برند.

منبع: اتاق

به "مدل های دکوراتیو گلدان مناسب آپارتمان های امروزی و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های دکوراتیو گلدان مناسب آپارتمان های امروزی و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید