قهرمانی یاران معروف در لیگ چین، بایک موتور شکست ناپذیر!

به گزارش وبلاگ سایه، تیم بایک موتور پکن که از حضور کاپیتان والیبال ایران بهره می برد پیروز شد به مقام قهرمانی لیگ چین دست پیدا کند.

قهرمانی یاران معروف در لیگ چین، بایک موتور شکست ناپذیر!

به گزارش وبلاگ سایه، دور برگشت فینال لیگ والیبال چین مرسوم به CVL برگزار شد که تیم بایک موتور پکن به مصاف تیم مدعی شانگهای رفت.

این رقابت در حالی برگزار شد که در دور رفت این مسابقات بایک موتور پکن توانسته بود با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد. بایک موتور در صورت پیروزی در این بازی می توانست قهرمانی لیگ چین را به نام خود کند.

بایک موتور در بازی برگشت فینال هم عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست با نتیجه قاطع 3 بر صفر به پیروزی برسد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند. 3 ست این دیدار با نتایج 25 بر 19، 25 بر 15 و 25 بر18 به سود تیم پکنی به خاتمه رسید.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران که در تیم بایک موتور بازی می کند در این رقابت توانست عملکرد درخشانی داشته باشد و 2 امتیاز برای تیمش کسب کند.

یاران سعید معروف در حالی به این قهرمانی رسیدند که در این دوره از لیگ که به صورت فشرده برگزار می شد شکستی در کارنامه نداشتند و پیروز شده بودند با صدر نشینی در بازی های گروهی به دور بعدی رقابت ها صعود کنند.

به گزارش وبلاگ سایه، لیگ چین از 25 اسفند به صورت متمرکز در شهر چین هوانگ دائو (Qinhuangdao) آغاز شد. 13 تیم در این رقابت ها حضور داشتند که در مرحله مقدماتی، در دو گروه A (هفت تیم) و B (شش تیم) با هم رقابت کردند. تیم بایک موتور پکن در گروه A این رقابت ها قرار داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قهرمانی یاران معروف در لیگ چین، بایک موتور شکست ناپذیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی یاران معروف در لیگ چین، بایک موتور شکست ناپذیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید