علیپور: می خواهم آقای گل شوم ، فرقی نمی کند من بازی کنم یا جونیور

به گزارش وبلاگ سایه، پرسپولیس در نخستین بازی خود در برابر پارس جم به میدان رفت و در نهایت توانست این تیم را با تک گل ترابی شکست دهد و نخستین 3 امتیاز خود را به دست بیاورد.

علیپور: می خواهم آقای گل شوم ، فرقی نمی کند من بازی کنم یا جونیور

علی علیپور در این بازی با وجود دوندگی زیادی که داشت، موقعیت زیادی به دست نیاورد و نتوانست مانند 2فصل گذشته در بازی اول گلزنی کند اما از طرفی تک گل سرخپوشان روی سماجت این بازیکن و البته تیزهوشی ترابی به ثمر رسید. با مهاجم سرخپوشان درباره نخستین بازی فصل گفت وگو نموده ایم:

  • نخستین برد پرسپولیس در این فصل به دست آمد.

واقعا از این مسئله خیلی خوسحال هستیم. بازی اول برای هر تیمی بسیار مهم است و به همین دلیل نیاز زیادی داشتیم تا این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و خوشبختانه این رخ داد تا 3امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

  • البته خیلی سخت به این برد رسیدید.

بله، همینطور است. حریف ما تیم دست و پا بسته ای نبود و حتی درنیمه اول یک بار توپ را به تیرک ما زدند و می توانستند به گل برسند. ما هم در این بازی موقعیت هایی داشتیم و شاید اگر در نیمه اول توپ های ما گل می شد، در ادامه کار راحت تر بازی می کردیم؛ مهم اما برای ما 3امتیاز بود.

  • در این بازی دوندگی بسیار زیادی داشتی.

هنوز از خودم راضی نیستم. ما تازه از بدنسازی به شرایط مسابقه آمده ایم و به همین دلیل هنوز بدن های بازیکنان کاملا رها نشده است اما مطمئنا بازی به بازی بهتر از این خواهیم شد. برای ما فرقی نمی کند مقابل کدام حریف بازی کنیم و همه دیدند که ما یک هدف داریم و آن هم این است که در هر بازی با پیروزی از زمین خارج شویم.

  • پرسپولیس می تواند در این فصل هم قهرمان گردد؟

واقعا کار سختی است. این فصل همه تیم ها خودشان را خیلی خوب تقویت نموده اند و قطعا فصل سختی در انتظار همه تیم ها خواهد بود. اما ما تیم قهرمان 3فصل قبل هستیم و می خواهیم دوباره قهرمان لیگ شویم و به همین خاطر محکوم هستیم تمام بازی ها را ببریم.

  • حضور مهاجم برزیلی را چطور می بینی؟

جونیور بازیکن بسیار خوبی است امیدوارم که بتواند به تیم یاری کند. واقعیت این است که فرقی نمی کند چه کسی بازی کند. این هدف همانی است که در چند سال گذشته داشتیم.

  • به آقای گلی فکر می کنی؟

دروغ است که بگویم فکر نمی کنم و می خواهم آقای گل شوم اما مهم تر برای من موفقیت تیم است.

منبع: همشهری آنلاین

به "علیپور: می خواهم آقای گل شوم ، فرقی نمی کند من بازی کنم یا جونیور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: می خواهم آقای گل شوم ، فرقی نمی کند من بازی کنم یا جونیور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید