تیم ما روی بد فوتبال را دیده است

به گزارش وبلاگ سایه، فرزاد حسین خانی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی با پرسپولیس همواره جذابیت های خاص خودش را دارد. بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. می توانستیم باهوش تر بازی کنیم و به خصوص در خط دفاعی هوشیارتر باشیم و اسیر آن اتفاق نشویم. در بحث تاکتیکی تعویض های پرسپولیس را می دانستیم و بازی خوانی را به بازیکنان مس انتقال داده بودیم.

تیم ما روی بد فوتبال را دیده است

وی در مورد اینکه از جایگاه تیمش در خاتمه هفته یازدهم رضایت دارد یا نه، گفت: مطمئناً راضی نیستیم، اگر چه به تازگی به لیگ برتر صعود نموده ایم. عملکرد بازیکنان ما می توانست همراه با امتیازهای بیشتری باشد. تا این لحظه که با شما صحبت می کنم همواره روی بد فوتبال را دیده ایم. تیم هایی که در برهه ای از زمان دچار بحران شدند و به این بپردازید که چطور از بحران خارج شده اند، حتماً در آن برهه تصویر پنالتی بوده است! از روز اول تنها صحنه داوری که خیلی روی آن بزرگ نمایی کردند یک آفساید خط به خط در ملاقات با فولاد بود که آن هم تعیین نبود توپ در ادامه تبدیل به گل می شد یا نه.

سرمربی مس کرمان گفت: نمی دانم چطور است که بعضی تیم ها به بحران می خورند و به یکباره می بینید یاری داوران برای شان پنج آفساید می گیرند. در بازی با یکی از رقیبان مان گل دوم آفساید بود ولی برنامه های تلویزیونی به آن نپرداختند و بعد می گویند چرا به کنفرانس نیامده یا مصاحبه ننموده ایم. از چیزهایی ایراد می گیرند که اصلاً به فوتبال ما یاری نمی کند. کمیته انضباطی باید ورود کند تا تیم ها در شرایط برابر رقابت نمایند.

حسین خانی در مورد برنامه های تیمش در تعطیلات لیگ برتر گفت: با برنامه ریزی که با باشگاه انجام داده ایم حتماً سه بازیکن سهمیه آزاد اضافه خواهیم کرد. امروز از یکی از بازیکنان رونمایی شد. برای یکی از بازیکنان ویزا صادر شده و به زودی به ما ملحق خواهد شد. اینطور نیست از بازیکنان مان راضی نبوده باشیم ولی می توانستیم در بحث نتیجه گرفتن بهتر باشیم. این مسئله به بی تجربگی ما از من گرفته تا همه برمی شود. سعی می کنیم تیم مان را تقویت کنیم.

منبع: فرارو

به "تیم ما روی بد فوتبال را دیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ما روی بد فوتبال را دیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید