سیستم کنترل و اطفاء حریق مطمئن و ایمن از کجا خریداری کنیم؟

به گزارش وبلاگ سایه، امروزه ساختمان های بسیار مرتفع و عظیمی ساخته شده اند و با کاربری های اداری، مسکونی و یا تجاری قابل بهره برداری هستند. بعضی از این ساختمان ها نیز چند منظوره هستند و کاربری های مختلفی دارند.

سیستم کنترل و اطفاء حریق مطمئن و ایمن از کجا خریداری کنیم؟

خرید سیستم اعلام حریق برای ساختمان های بزرگ، هتل ها و اماکن تجاری یک ضرورت محسوب می گردد. قطعا در خرید تجهیزات اعلام حریق باید دقت زیادی صورت بگیرد چرا که در عملکرد آن ها جای هیچ گونه خطا و اشتباهی وجود ندارد. بسیاری از مجتمع های بزرگ علاوه بر سیستم اعلام حریق به علت لزوم مقابله سریع با هرگونه آتش سوزی احتمالی و جلوگیری از خسارات جانی و مالی، خرید سیستم اطفا حریق را در اولویت قرار می دهند تا در صورت بروز مشکل سیستم اطفاء حریق هرگونه آتش سوزی احتمالی را در نقطه شروع، فورا خاموش نموده و از توسعه آن جلوگیری نمایند.

سیستم اعلام حریق از کجا بخریم؟

اگر در پی خرید سیستم اعلام حریق با کیفیت بالا و عملکرد عالی و بدون نقص هستید، شرکت مهندسی ساریان سیستم نوین با دو دهه تجربه ارزشمند و عملکرد درخشان درخصوص طراحی و اجرای سیستم های اعلام و اطفاء حریق یک انتخاب اطمینان بخش و هوشمندانه است. شرکت ساریان سیستم نوین با کمپانی های معتبر اروپایی همکاری داشته و بهره گیری از متخصصان و کارشناسان خبره و کسب گواهینامه های بین المللی که نشان از کیفیت آن دارد، جایگاه این شرکت را ارتقا بخشیده است. این شرکت با ارائه راهکارهای نوین درخصوص مهندسی حریق به عنوان مشاور مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران بزرگ شناخته می گردد. قطعا خرید سیستم اطفاء حریق و گزینه های مجذوب کننده آن از جمله سیستم اطفای حریق FM-200 که یک سیستم قابل اعتماد و کارآمد برای اطفاء حریق بوده و در کمتر از 10 ثانیه بدون خطر برای سیستم تنفسی انسان و بدون کاهش دید انسان آتش سوزی را مهار می نماید، برای شما اطمینان و ایمنی را به ارمغان می آورد. شرکت مهندسی ساریان سیستم نوین نماینده شرکت اروپایی Teletek Electronics در ایران است که در زمینه سیستم اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر و بعلاوه سیستم اعلام سرقت در جهان شناخته شده است و دتکتورها و تجهیزات اعلام حریق این برند 4 سال خدمات گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در کشور ارائه می دهد.

سیستم اعلام حریق چگونه کار می نماید؟

سیستم اعلام حریق با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات خود از عملنمودهای اتوماتیک و از پیش طراحی شده خود برای تشخیص وقوع رویدادی که ممکن است منجر به بروز حریق گردد استفاده نموده و سیگنال هشدار را صادر می نماید. سیستم اعلام حریق با استفاده از سنسورهای وقوع آتش سوزی همچون دتکتور دود، دتکتور دما یا دتکتور مونوکسید کربن سیگنالی را به صورت اتوماتیک به صفحه کنترل اعلام حریق صادر نموده و زنگ هشدار یا چراغ هشدار فعال می گردد. در سیستم های اعلام حریق بی سیم نیز سیگنال هشدار از آشکار سازها یا دتکتورها به وسیله فرکانس رادیویی به صفحه کنترل انتقال می یابند و زنگ و چراغ هشدار را فعال می نمایند. دتکتورهای دما در برابر دمای بالاتر از حد معین شده حساس هستند، دتکتور دود از قابلیت فوتوالکتریک یا یونیزاسیون برای تشخیص دود ناشی از احتراق استفاده می نماید. دتکتور مونوکسید کربن نیز از سلولهای شیمیایی و الکتروشیمیایی برای تشخیص این گاز سمی و کشنده بهره می گیرد. در صورتی که سیستم اعلام حریق آدرس پذیر باشد، علاوه بر هشدار وقوع آتش سوزی، محل وقوع حریق نیز بر روی صفحه کنترل نمایش داده می گردد. اگر در پی راهی برای پیشگیری از وقوع حریق در ساختمان خود هستید، سیستم کنترل و اطفاء حریق شرکت ساریان سیستم نوین برای شما راهگشاست.

منبع: همشهری آنلاین

به "سیستم کنترل و اطفاء حریق مطمئن و ایمن از کجا خریداری کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم کنترل و اطفاء حریق مطمئن و ایمن از کجا خریداری کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید