سهمیه بندی نیرو و امکانات در برخی بیمارستان های آمریکا، جهش 200درصدی درخواست ها برای اکسیژن

به گزارش وبلاگ سایه، طبق گزارش رویترز کمبود نیرو و امکانات در بسیاری از ایالات آمریکا، سبب هشدار بیمارستان ها در خصوص جیره بندی امکانات و شیفت بندی نیروها برای رسیدگی به همه بیماران شده است.

سهمیه بندی نیرو و امکانات در برخی بیمارستان های آمریکا، جهش 200درصدی درخواست ها برای اکسیژن

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری وبلاگ سایه به نقل از رویترز افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در بسیاری از استان های آمریکا در این هفته در کنار کمبود نیرو و امکانات، فشار زیادی را به بیمارستان ها و کارکنان آن ها تحمیل کرده است.

و این کمبود نیرو و امکانات، علی رغم کاهش تعداد بستری ها در سطح ملی، همچنان سبب هشدار بیمارستان ها در خصوص جیره بندی امکانات و شیفت بندی نیروها برای رسیدگی به همه بیماران شده است. به گفته کمیته اجرایی مرکز پزشکی آلاسکا، هجوم افراد مبتلا آنقدر زیاد است که بزرگترین بیمارستان استان دیگر قادر به ارائه مراقبت های ویژه حیاتی به همه بیماران کرونایی نیست.

در روز جمعه، اتحادیه بیمارستان های آمریکا برای اعضای خود وبیناری برگزار کرد که در آن، با اشاره به جهش 200% درصدی درخواست ها برای اکسیژن، شیوه های حفظ آن توضیح داده شد.

با وجود آن که در میان بستری ها افرادی هم پیش از این واکسن را دریافت کرده بودند، اما قریب به اتفاق این بیماران، واکسینه نشده بودند.

در برخی از استان های این کشور اتاق های اضطراری در بیمارستان ها به قدری پر هستند که پزشکان برای دیگر بیماران خود در پی اتاق و امکانات می گردند. کمبود شدید نیرو در این بیمارستان ها سبب تاخیر در مراقبت های غیر اضطراری شده است. در پاره ای از موارد هم بیمارستان های کوچک به دلیل کمبود جا بیماران کرونایی خود را به بیمارستان های بزرگ می فرستند.

بنا بر تحلیل اطلاعات استانی و ملی آمریکا از طریق رویترز، در هفته های اخیر اخیر نزدیک به دو هزار آمریکایی در روز به خاطر کوید-19 جان خود را از دست دادند و روزانه حدود 150هزار مورد تازه ابتلا به کرونا گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "سهمیه بندی نیرو و امکانات در برخی بیمارستان های آمریکا، جهش 200درصدی درخواست ها برای اکسیژن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه بندی نیرو و امکانات در برخی بیمارستان های آمریکا، جهش 200درصدی درخواست ها برای اکسیژن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید