سایت فیبا: ایران، تیم پرنوسان تابستان، شاید پورتوریکو بالاتر از ایران صعود کند

به گزارش وبلاگ سایه، سایت فدراسیون دنیای بسکتبال در خصوص تیم ملی ایران نوشت: تیم ملی ایران با رنکینگ 23 دنیا، یکی از تیم های پر فراز و نشیب تابستان سال جاری بود.

سایت فیبا: ایران، تیم پرنوسان تابستان، شاید پورتوریکو بالاتر از ایران صعود کند

به گزارش وبلاگ سایه، جام دنیای بسکتبال 2019 در حالی از نهم شهریور ماه برای ایران شروع می گردد که بیشتر تیم های دنیا در حال اجرا بازی های محبت آمیز هستند. فدراسیون دنیای بسکتبال، فیبا در خصوص گروه ایران نوشت: تیم ملی ایران با رنکینگ 27 دنیا، یکی از تیم های پر فراز و نشیب تابستان بود. تیم های پورتوریکو، اسپانیا و تونس خیلی دوست دارند که بدانند با کدام نسخه از تیم ایران در جام دنیای روبرو خواهند شد، تیمی که روسیه را 91 بر 84 شکست داده و در مقابل مجارستان 90 امتیاز گرفته یا تیمی که با اختلاف 30 امتیاز به یونان باخته؟!

تیم ملی اسپانیا یکی از ارکان قدرت در دنیا بسکتبال است. حضور آنها در بین 4 تیم برتر جام دنیای 2019، حداقل انتظار از اسپانیاست.

پورتوریکو تیم شانزدهم دنیا است و به خاطر کسب مدال نقره بازی های پان آمریکن در لیما، شرایط خوبی دارد. آنها برای رسیدن به فینال، آمریکا و جمهوری دومینیکن را شکست دادند. شاید این موج اعتماد به نفس، پورتوریکو را بالاتر از ایران و تونس به مرحله دوم جام دنیای برساند.

شرایط تونس هم مثل ایران، پرنوسان است که شاید باعث غافلگیری ایران، پورتوریکو و اسپانیا گردد. تونس از طرفی لهستان را 60 بر 47 شکست داده و در طرف مقابل با اختلاف 38 امتیاز به فرانسه باخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سایت فیبا: ایران، تیم پرنوسان تابستان، شاید پورتوریکو بالاتر از ایران صعود کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت فیبا: ایران، تیم پرنوسان تابستان، شاید پورتوریکو بالاتر از ایران صعود کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید