سامسونگ به دنبال فروش حدود 6 میلیون گوشی تاشو طی سال آینده است

به گزارش وبلاگ سایه، روزنامه کره ای ET News گزارش داده که سامسونگ برای سال آینده می خواهد تعداد بسیار بیشتری از گوشی های تاشو را روانه بازار کند. بر اساس گزارش های منتشر شده، ظاهرا این شرکت تا حالا پیروز به فروش حدود 500 هزار گلکسی فولد شده است و برای سال آینده می خواهد بین 5 تا 6 میلیون گوشی تاشو فراوری کند.

سامسونگ به دنبال فروش حدود 6 میلیون گوشی تاشو طی سال آینده است

این شرکت کره ای برای افزایش فراوری، باید مبلغ هنگفتی را بر روی کارخانه های خود در ویتنام سرمایه گذاری کند. طبق پیش بینی تحلیلگران، در سال آینده سامسونگ مهم ترین فراورینماینده گوشی های تاشو خواهد بود. با این حال، یکی از شرکت ها پیش بینی نموده در سال 2020 حدود 4 تا 5 میلیون گوشی تاشو به فروش می رسد ولی طبق پیش بینی یکی دیگر از شرکت ها، حد نصاب این آمار حداکثر 3 میلیون خواهد بود.

بنابراین، حتی اگر گوشی های تاشو سامسونگ بتوانند اکثریت بازار را از آن خود نمایند، این شرکت احتمالا نمی تواند به اهداف فروش خود برسد. طبق شایعات مطرح شده، سامسونگ مشغول توسعه یک یا چند گوشی تاشو جدید است. یکی از آن ها احتمالا به صورت عمودی تا می گردد و نمایشگر تاشو یکی دیگر هم ظاهرا مانند هواوی میت ایکس در بخش بیرونی قرار می گیرد. در این میان می توانیم انتظار عرضه مدل ارزان تر با قیمت حدود 1500 دلاری را داشته باشیم. در ابتدا گفته می شد مدل مبتنی بر طراحی عمودی در ابتدای سال 2020 معرفی می گردد ولی در گزارش ET آمده که احتمالا شاهد تاخیر در معرفی آن خواهیم بود.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ به دنبال فروش حدود 6 میلیون گوشی تاشو طی سال آینده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به دنبال فروش حدود 6 میلیون گوشی تاشو طی سال آینده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید