دوازدهمی ایران در تکواندو قهرمانی دنیا ، کره جنوبی قهرمان شد

به گزارش وبلاگ سایه، تیم ملی تکواندو مردان و زنان ایران که با 12 تکواندوکار در 16 وزن راهی رقابت های قهرمانی دنیا شده بود، در مجموع با 2 نقره و یک برنز در جایگاهی بهتر از دوازدهمی قرار نگرفت.

دوازدهمی ایران در تکواندو قهرمانی دنیا ، کره جنوبی قهرمان شد

به گزارش وبلاگ سایه، در انتها رقابت های تکواندوی قهرمانی دنیا 2019 که به مدت پنج روز در منچستر انگلیس برگزار گردید، تیم ملی تکواندو ایران با 2 مدال نقره سروش احمدی و مهلا مومن زاده و یک برنز آرمین هادی پور در صندلیی بهتر از دوازدهمی دنیا جای نگرفت.

کره جنوبی، انگلیس و چین اول تا سوم شدند

کره جنوبی با 2 طلا و 2 برنز در مردان و 2 طلا و یک نقره در زنان و مجموع 4 طلا، یک نقره و 2 برنز بر سکوی نخست ایستاد، انگلیس با یک طلا در مردان و 2 طلا و یک برنز در زنان و مجموع 3 طلا و یک برنز دوم شد و چین نیز با یک طلا و یک برنز در مردان و یک طلا، 2 نقره و 2 برنز در زنان و مجموع 2 طلا، 2 نقره و 3 برنز در صندلی سوم نهاده شد.

تایلند، روسیه، ترکیه، آذربایجان، ایتالیا، کوبا، مکزیک و برزیل نیز در رده های چهارم تا یازدهم و بالاتر از ایران نهاده شدند.

تیم مردان آذربایجان با سرمربیگری رضا مهماندوست توسط میلاد بیگی به یک مدال طلا رسید و با یک برنز دیگر در بخش زنان، این کشور در صندلی هفتمی دنیا نهاده شد.

ترکیه نیز در بخش مردان مدالی نگرفت اما در بخش زنان یک طلا، یک نقره و 2 برنز در مجموع ششم دنیا شد. تک مدال نقره این کشور توسط نورتاتار همسر مهران عسگری تکواندوکار سابق تیم ملی ایران بدست آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دوازدهمی ایران در تکواندو قهرمانی دنیا ، کره جنوبی قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوازدهمی ایران در تکواندو قهرمانی دنیا ، کره جنوبی قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید