انتصاب های تازه در فدراسیون جهانی تکواندو، جای ایران همچنان خالیست

به گزارش وبلاگ سایه، از سوی دکتر چو رئیس فدراسیون رؤسای تازه کمیته ها و کمیسیون های مختلف برای یک دوره دو ساله تا سرانجام سال 2023 اعلام شد که در کنار اینکه نام هیچ ایرانی در میان آنها دیده نمی شود، مسئولیت کمیته داوران نیز برای نخستین بار به یک خانم سپرده شده است.

انتصاب های تازه در فدراسیون جهانی تکواندو، جای ایران همچنان خالیست

امیلی مورالس داور 35 ساله و کم تجربه آمریکایی که پیش از این نایب رئیس کمیته داوران بوده و در مسابقات مختلف کنار شهرام اربابی و حافظ مهدوی قضاوت کرده، جوان ترین فردی است که از سوی چو به عنوان رئیس این کمیته انتخاب شده است.

بر همین اساس ماریا روزاریو از گواتمالا و نایب رئیس WT به عنوان رئیس کمیته توسعه، سونگ چول کیم رئیس سابق کمیته داوران به عنوان رئیس کمیته فنی، سادوک رئیس فدراسیون تکواندو فرانسه به عنوان رئیس کمیته آموزش، موعود از عربستان به عنوان مسئول کمیسیون کلاس بندی پاراتکواندو و رئیس کمیته تکواندو برای همه منصوب شدند.

همچنین سریویکوران از تایلند به عنوان رئیس کمیته مالی و خزانه دار فدراسیون جهانی، محمد شعبان از مصر رئیس کمیته مسابقات، ژان ماری از سوئیس به عنوان رئیس کمیته اخلاق، مل لورنزا از ایتالیا به عنوان رئیس کمیته حقوقی، دکتر دای هیون جئونگ از کره جنوبی به عنوان رئیس کمیته پزشکی و ضد دوپینگ، چکیر چلبات از سوئد به عنوان رئیس پاراتکواندو، کیم جونگ هیون از کره جنوبی به عنوان رئیس کمیته پومسه در سمت قبلی خود ابقاء شدند.

رئیس کمیته ورزشکاران نیز پس از اولین جلسه مشترک اعضا انتخاب خواهد شد و رؤسای کمیته پایداری و مربیان نیز انتخاب و معرفی خواهند شد.

اینکه چرا جای ایرانی ها خالیست سوالی است که مسئولان فدراسیون امیدوارم پاسخ منطقی برای آن داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتصاب های تازه در فدراسیون جهانی تکواندو، جای ایران همچنان خالیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب های تازه در فدراسیون جهانی تکواندو، جای ایران همچنان خالیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید