خانه های حراجی هم بی مشتری شد

به گزارش وبلاگ سایه، یک واسطه گر ملکی درمحله حکیمیه می گوید: متقاضی بسیار کاهش یافته به طوری که برای یک ملک باقیمتی پایین تر ازمیانگین قیمت منطقه، هم خریداری وجود ندارد.

خانه های حراجی هم بی مشتری شد

به گزارش اکوایران، محله حکیمیه، محله ای در شمال شرق شهر تهران و در منطقه 4 واقع شده است. این محله از شمال به بزرگراه شهید بابایی (تهران)، از جنوب به خیابان دماوند، از غرب به 35 متری خیابان اتحاد و از شرق به جاده تلو متصل می گردد. یک واسطه گر ملکی در محله حکیمیه با اشاره به نبود متقاضی خرید مسکن در بازار به اکوایران می گوید: متقاضی بسیار کاهش یافته است به طوری که برای یک ملک با قیمتی پایین تر از میانگین قیمت منطقه، هیچ متقاضی یافت نشد.

او ادامه می دهد: هم اکنون نقدینگی در بازار کاهش یافته و معاملاتی که در بازار ملک است معمولا به صورت معاوضه انجام می گردد؛ اگر قیمت ها به سال های قبل بازگردد و ثابت بماند بازار خرید و فروش نیز رونق می گیرد.

به گفته وی، در حال حاضر میانگین هر مترمربع مسکن در این محله حدود 70 میلیون تومان است و در سال گذشته نیز حدود 55 الی 60 میلیون تومان بود؛ اما نمی توان گفت این قیمت ها برای تمام بخش های این محله ثابت است و شاهد هستیم که در بعضی نقاط حکیمیه، برای هر مترمربع مسکن 90 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. واحدی با 67 مترمربع زیربنا و 15 سال عمربنا، با قیمت 4 میلیارد و 800 میلیون تومان و آپارتمانی با 85 متری و 4 سال ساخت، 7 میلیارد و 225 میلیون تومان به فروش می رسد. واحدی با 128 مترمربع زیربنا و 6 سال ساخت، 11 میلیارد و 500 میلیون تومان و واحدی با 130 مترمربع مساحت و 7 سال ساخت، 11 میلیارد تومان عرضه شده است.

برای فروش واحدی نوساز با 131 مترمربع زیربنا، 12 میلیارد و 650 میلیون تومان و برای آپارتمانی با 107 مترمربع مساحت و 1 سال ساخت، 12 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: فرارو

به "خانه های حراجی هم بی مشتری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های حراجی هم بی مشتری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید