تی موبایل کارکنان واکسینه نشده را اخراج می کند

به گزارش وبلاگ سایه به نقل از انگجت، دین کینگ مدیرارشد منابع انسانی تی موبایل با ارسالی ایمیلی خطاب به کارکنان این شرکت تصریح کرده که تی موبایل کارکنانی را هم که تنها یک دوز واکسن را تزریق کرده باشند، در شرایط مرخصی بدون حقوق قرار می دهد تا برای دریافت دوز دوم واکسن اقدام کنند.

تی موبایل کارکنان واکسینه نشده را اخراج می کند

از سوی دیگر حضور در دفاتر تی موبایل تنها برای افراد واکسینه شده بر علیه بیماری کرونا ممکن است و تمامی کارکنان اداری این شرکت باید تا دوم آوریل به طور کامل واکسینه شوند.

در بخشی از این نامه آمده است: ما درک می کنیم که این یک تصمیم عمیقاً شخصی برای برخی از کارمندان است، اما معتقدیم که برداشتن این گام ما را در بهترین موقعیت برای محافظت از کارکنان تی موبایل قرار می دهد. البته در این زمینه برخی استثناهای بسیار محدود برای برخی افراد در برخی موقعیت های مکانی و جغرافیایی در نظر گرفته شده است.

سایر شرکت های بزرگ آمریکایی نیز ضرب الاجل های مشابهی را برای کارمندان خود در نظر گرفته اند.

به عنوان مثال، کارکنان گوگل تا 18 ژانویه فرصت دارند شرایط تزریق واکسن خود را اعلام کنند. این شرکت کسانی را که از دریافت واکسن خودداری کنند یا معافیت معتبری دریافت نکنند، به مدت 30 روز در شرایط مرخصی اداری با دریافت حقوق قرار می دهد. سپس آنها را تا شش ماه در مرخصی بدون حقوق قرار می دهد و در نهایت در صورت عدم رعایت این سیاست، افراد متخلف را اخراج می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تی موبایل کارکنان واکسینه نشده را اخراج می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تی موبایل کارکنان واکسینه نشده را اخراج می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید