تفحص از استانداری کردستان در کمیسیون شورای مجلس مصوب شد

به گزارش وبلاگ سایه، سخنگوی کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون با درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کردستان موافقت شد.

تفحص از استانداری کردستان در کمیسیون شورای مجلس مصوب شد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ سایه، اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کردستان که از اردیبهشت ماه شروع شده و به کمیسیون شورا ها ارجاع شده بود در این جلسه مطرح شد.

وی اضافه کرد: پس از آنالیز و استماع صحبت ها و گزارشات نماینده درخواست کننده و مسئولین وزارت کشور طی چند جلسه در نهایت تفحص از استانداری کردستان مورد موافقت نهاده شد.

سخنگوی کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: این تحقیق و تفحص در 6 محور از جمله وضعیت نامناسب بازارچه مرزی باشماق و معابر کولبری شهر های مریوان و سروآباد، بازارچه سیرانبند بانه، کارت سوخت شهر های مرزی، سازمان همیاری شهرداری های استان و موضوع تمامی شهرداری های کردستان بویژه مریوان، بانه، سقز، سنندج و استخدامی هایی که از سال 88 باعث ورشکستگی تمامی شهرداری ها شده، انجام خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تفحص از استانداری کردستان در کمیسیون شورای مجلس مصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفحص از استانداری کردستان در کمیسیون شورای مجلس مصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید