مشخص تکلیف تشکیل سازمان گردشگری تهران تا انتها سال جاری

به گزارش وبلاگ سایه، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، مشخص تکلیف تشکیل سازمان گردشگری تهران تا خاتمه سال جاری صورت می گیرد.

مشخص تکلیف تشکیل سازمان گردشگری تهران تا انتها سال جاری

نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مورد پایان ایجاد سازمان گردشگری در شهرداری تهران، گفت: براساس احکام برنامه چهارم توسعه شهر تهران شهرداری می بایست سازمان گردشگری با هدف ساماندهی مراکز گردشگری خود ایجاد کند.

وی با بیان اینکه به تازگی جلسه ای را برای پیگیری اجرای احکام و برنامه های چهارم توسعه برگزار کردیم که در آن مفصل به مسئله گردشگری توجه شد، اظهار کرد: در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران در مورد تشکیل سازمان گردشگری و در کل ارائه لایحه ای از سوی شهرداری برای مشخص تکلیف مدیریت واحد سازمان ها و مراکز تفریحی شهرداری تأکید شد که شهرداری نیز در این زمینه پیشنهادات مختلفی ارائه کرد.

معدنی پور با اشاره به اینکه پیشنهادات شهرداری تهران در مورد مدیریت یکپارچه مراکز گردشگریش متفاوت بود اما هنوز به صورت مکتوب به ما پیشنهادات خود را ارائه نکردند که نسبت به آنالیز آنها اقدام کنیم، گفت: بعضی معتقدند که ایجاد یک سازمان برای ساماندهی گردشگری در مرکز مناسب است اما بعضی دیگر معتقدند که راه اندازی یک هلدینگ که چند شرکت در آن ادغام گردد نیز راه حل خوبی است اما هنوز پیشنهادات به صورت مکتوب ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته شورای شهر مصوبه ای در مورد یکپارچه سازی سیاست گذاری خانه موزه های مرکز داشت که یک ستادی تشکیل و نرخ گذاری براساس تصمیمات شورای راهبری بود، ادامه داد: این مصوبه به یکپارچه سازی بخشی از مدیریت مراکز گردشگری و تفریحی یاری کرد اما باید یک سازمان یا هلدینگ ایجاد گردد که پس از ارائه پیشنهادات به وسیله شهرداری، در مورد این موضوع تصمیم گیری می گردد.

معدنی پور تاکید نمود: براساس برنامه چهارم توسعه شهر تهران، شهرداری تهران باید در سال 1402 لایحه پیشنهادی خود را به شورا بدهد و شورا هم باید در این خصوص در امسال تصمیم گیری کند و به عبارت دیگر در امسال باید پرونده تاسیس سازمان گردشگری بسته گردد.

منبع: همگردی

به "مشخص تکلیف تشکیل سازمان گردشگری تهران تا انتها سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف تشکیل سازمان گردشگری تهران تا انتها سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید