ترافیک سنگین در گچسر - دیزین، آخرین شرایط محدودیت های ترافیکی

به گزارش وبلاگ سایه، آخرین شرایط ترافیکی محورهای برون شهری نشان می دهد آزادراه کرج - قزوین (ترمینال کلانتری)، آزادراه کرج - تهران کیلومتر25، آزادراه کرج - قزوین (گلشهر) و آزادراه کرج - تهران پل کلاک با ترافیک نیمه سنگین و کرج - طالقان و گچسر- دیزین با ترافیک سنگین روبرو است.

ترافیک سنگین در گچسر - دیزین، آخرین شرایط محدودیت های ترافیکی

همچنین براساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و سامانه های هوشمند تردد شمار بر خط در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به روال عادی جریان دارد.

کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1648 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 2.1 درصد کاهش را نشان می دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با مطلعی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

پرترددترین جاده های کشور در 24 ساعت گذشته

آزادراه کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج، آزادراه کرج-قزوین، آزادراه قزوین-کرج، آزادراه تهران-قم، آزادراه قم-تهران، آزادراه ساوه- تهران، آزادراه تهران-ساوه، راستا پاکدشت-تهران و تهران-پاکدشت، محور های تهران-شهریار و شهریار-تهران، جاده قرچک-ری و ری-قرچک در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته اند.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی

محور پونل - خلخال واقع در استان های گیلان و اردبیل به دلیل بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور شمشک - دیزین واقع در استان های البرز و تهران تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف و باران و احتمال ریزش کوه مسدود است.

محور سروآباد - پاوه واقع در استان کردستان از ساعت 22 مورخ 7 آبان 94 تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید باران ریزش کوه و نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور گنجنامه-تویسرکان واقع در استان همدان از مورخ 20 آبان 94 تا اطلاع بعدی با توجه به شرایط جوی و صعب العبور بودن راستا مسدود اعلام می گردد.

محور سی سخت - بیده واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد از مورخ 25 آبان 94 تا اطلاع بعدی با توجه به کوهستانی و برفگیر بودن راستا و نبود ایمنی کافی مسدود است.

رانندگانی که قصد تردد در محورهای سردسیر و کوهستانی دارند، حتماً تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر، از شرایط جوی جاده ها به وسیله مرکز مدیریت راه ها، مطلع شوند.

ممنوعیت تردد به تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه

در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به دلیل مداخله با ترافیک شهری و تردد در جاذبه های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از راستا فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملان فرآورده های نفتی ممنوع و راستا جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت معرفی می گردد؛ تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.

محور هراز واقع در استان های مازندران و تهران از روز 19 دی لغایت 28 بهمن 94 روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی، از ساعت 20 الی 5 بامداد به دلیل اجرای عملیات تعریض و بهسازی و احداث 2 دستگاه پل قوسی، محدوده شنگلده تا گزنک (حدفاصل کیلومتر 73 تا200+76) مسدود و تردد از محورهای فیروزکوه و کندوان انجام می گردد.

در آزادراه تهران ـ قم و بالعکس تا سرانجام سال 94 تردد هرگونه وانت بار حدفاصل پل شهید کاظمی (آزادگان) تا خروجی حسن آباد و بالعکس ممنوع است؛ تردد از محورهای قدیم تهران-قم و احمدآباد مستوفی انجام می گردد.

بزرگراه کرج - هشتگرد - آبیک واقع در استان البرز از 19 دی لغایت 20 اسفند ماه 94 به صورت 24 ساعته به دلیل ادامه اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح قطعه سوم محور اشتهارد - نظرآباد با بزرگراه کرج - هشتگرد - آبیک تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط از رمپ های شمالی و جنوبی به عنوان راستا انحرافی و کنارگذر انجام می گردد.

آزادراه تهران ـ کرج (باند شمالی و جنوبی) مقطع واقع در استان تهران از مورخ 12 دی لغایت 12 اسفند 94 روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 08:30 تا 15:30 و روز چهارشنبه از ساعت 08:30 تا 13:00 به غیر از روزهای پنجشنبه، آدینه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل تیر 142 تا تیر 200 در باند شمالی و حد فاصل تیر 5 تا تیر 35 در باند جنوبی تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.

مسافران می توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه ها و خلاصه آخرین شرایط جاده ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک نمایند و یا با شماره های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترافیک سنگین در گچسر - دیزین، آخرین شرایط محدودیت های ترافیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در گچسر - دیزین، آخرین شرایط محدودیت های ترافیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید