تا انتها سال جهت دوچرخه سواری در مشهد را به 200 کیلومتر می رسانیم

به گزارش وبلاگ سایه، رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک گفت: تا خاتمه سال جاری راستا 120 کیلومتری دوچرخه شهر مشهد را به 200 کیلومتر می رسانیم.

تا انتها سال جهت دوچرخه سواری در مشهد را به 200 کیلومتر می رسانیم

به گزارش وبلاگ سایه، مجتبی بهاروند در نشست آنالیز نقش سازمان های مردم نهاد در نهادینه سازی و اجرای منشور حقوق شهروندی و مسئولیت های شهرنشینی مشهد، اظهار کرد: بیش از سه ماه است که کمیپین دوچرخه سواری با حضور اعضای شورا از میدان آزادی تا میدان شهدا انجام می گردد.

وی با بیان اینکه من روزانه حدود 21 کیلومتر دوچرخه سواری می کنم تا در این جهت تمام مسائل جهت دوچرخه سواری را از نزدیک حس کنم، مطرح نمود: سه شنبه ها در مناطق مختلف شهرداری، برای تشویق مدیران مناطق شهرداری و آنالیز عیب و نقص و رفع ایرادهای جهتهای دوچرخه منطقه، دوچرخه سواری انجام می گردد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک با اشاره به اینکه کارگروهی تحت عنوان دوچرخه در کمیسیون حمل ونقل تشکیل شده است، بیان نمود: اعضای شورا و شهردار بر این موضوع اهتمام ویژه ای دارند، اما به شخصه بنده این موارد را پیگیری می کنم. باید کاری کنیم که عیب و ایراد جهتهای دوچرخه رفع گردد. اگر ما جهتهای خوبی نداشته باشیم، شهروندان تشویق نمی شوند.

بهاروند با بیان اینکه در این جهتها فوتی نیز داشته ایم، اضافه نمود: سعی ما بر این است که بعد از رفع ایرادات جهتهای دوچرخه، جهتها را به هم متصل کنیم. همچنین تا خاتمه سال جاری جهت 120 کیلومتری دوچرخه شهر مشهد را به 200 کیلومتر برسانیم.

وی اعلام کرد: ما سعی داریم دوچرخه را به عنوان یکی از وسایل حمل ونقل در شهر قرار بدهیم که شهروندان ما مانند سایر کشورهای جهان با دوچرخه به محل کار خود رفته و برگردند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد اظهار کرد: از سمن های دوچرخه سواری درخواست می کنیم در این کمپین ها ما را کمک نمایند. هرچه تعداد افراد بیشتر باشد، مردم بیشتر تشویق می شوند.

بهاروند اطلاع داد: پلیس دوچرخه سوار با همکاری پلیس راهور در حال راه اندازی است که برای این موضوع دوچرخه مورد احتیاج خریداری شده و تعداد این پلیس ها 10 نفر هستند.

وی بیان نمود: رینگ دور باغ ملک آباد 8700 متر است که این جهت کاملا ایمن بوده و می توان برای دوچرخه سواری از آن استفاده کرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه وظیفه ما در شورا و شهرداری این است که بسترهای لازم را برای دوچرخه سواری آماده کنیم، مطرح نمود: بسکمک از بانوان مشهدی با پوشش های مختلف در سطح شهر دوچرخه سواری می نمایند و هیچ مسئله ای برای آنان پیش نیامده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تا انتها سال جهت دوچرخه سواری در مشهد را به 200 کیلومتر می رسانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا انتها سال جهت دوچرخه سواری در مشهد را به 200 کیلومتر می رسانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید