بهترین اتاق هتل را مال خود کنید

به گزارش وبلاگ سایه، اتاق هتل، تخت خواب، بالش های لوکس و… با این حساب هتل خود را انتخاب کرده اید.

شما از این که انتخاب تان تمامی امکانات عملی مورد نیاز شما را در خود دارد، اطمینان حاصل کرده اید. همچنین از این که هتل در موقعیت مکانی ایده آل قرار گرفته است و یا این که امکانات و فضای مطلوب با قیمتی صحیح و مناسب عرضه می شوند. همچنین کارهای موردنیاز پیش از انجام رزرو را انجام داده و در اینترنت بهترین قیمت ها را پیدا کرده اید. حتی ممکن است که تخفیف های آنلاین و یا گزینه های تخفیف و مزایای ویژه آخر هفته را دریافت کرده باشید و یا این که تلفن را برداشته و خودتان به هتل زنگ زده باشید تا از این که آن ها موارد مورد نیاز شمارا عرضه می کنند، اطمینان حاصل کنید.

بهترین اتاق هتل را مال خود کنید

حال ممکن است فکر کنید که کارتان تمام شده است ولی هنوز یک قدم نهایی ضروری برای کسب اطمینان از دلپذیر بودن اقامت شما، به جای مانده است: شما باید بهترین اتاق در هتل را از آن خود کنید.

هیچ چیزی کاملا بدون خطر بروز خطا و یا شکست نیست ولی در ادامه نکاتی به شما ارائه ارائه می شود تا بتوانید در سفر بعدی خود بهترین اتاق در دسترس هتل را در اختیار بگیرید.

از پیش برنامه ریزی کنید و آماده به مقصد برسید

راه هایی وجود دارد که بهترین امکانات را مختص شخص شما، در یک هتل ممکن می سازد. به برنامه های پاداش دهی هتل ها ملحق شده و برای هر یک از اقامت های خود امتیاز دریافت کنید؛ این راه یک روش آسان برای ارتقای خدمات دریافتی، دریافت تخفیف و حتی روزهای رایگان برای اقامت است. همچنین می توانید چنین مزایایی را از طریق برنامه های خدمات بر اساس محاسبه مسافت خطوط هوایی (پروژه هایی که بر اساس پرواز به مسافتی خاص با ارائه خدماتی ویژه به مشتری همراه خواهد بود) نیز دریافت کنید. بنابراین بهتر است درباره این که کدام هتل ها در این پروژه ها مشارکت دارند، پرس و جو کنید.

برای دریافت تخفیف به باشگاه های مسافرتی بپیوندید و در پی طرح ها و معاملاتی باشید که به شما کمک می کند تا بتوانید از عهده گرفتن اتاقی بهتر ازآنچه که به صورت معمول انتخاب می کنید، برآیید. دفترچه تفریحات را نیز امتحان کنید؛ به همراه این دفترچه ها به شما یک کارت داده خواهد شد که می توانید پول خود را نه تنها برای بهره گیری در هتل ها بلکه برای استفاده در رستوران ها، بلیت های هواپیما و سایر مزایای مربوط به مسافرت نیز در آن ذخیره کنید. عضویت از نوع AAA نیز می تواند برای دریافت تخفیف در هتل ها مناسب باشد؛ البته از قلم نیاندازید که طرح ها و دیل های تخفیف هتل ها را برای دریافت تخفیف در اقامت در سراسر جهان بررسی کنید. اندکی پول را در ابتدای کار برای خود ذخیره کرده و از این ذخیره برای به روزرسانی دسترسی خودتان به یک اتاق بهتر استفاده کنید.

تحقیق کنید؛ سایت هایی مانند TripAdvisor و VirtualTouris، حاوی نقدهای صادقانه ای از هتل ها هستند که از طریق مسافران واقعی نوشته شده است. از میان این نقدها، بسکمک از آن ها شامل جزئیاتی درباره شرایط اتاقی که افراد در آن حضور داشتند نیز می شود. راهنماهای سفر را بخوانید و تبلیغات موجود در روزنامه ها و مجلات را تحت نظر داشته باشید. به باشگاه هایی که خدماتی را درازای تکرار فعالیت های مختلف به شما ارائه می کنند بپیوندید و با کسانی که قبلا به مقصد مورد نظر شما سفر کرده اند نیز صحبت کنید. از تمامی یافته های خود، نت برداری کرده و آن ها را نگه دارید.

بد نیست پیش از رفتن به سفر، به وب سایت هتل ها نیز سر بزنید. در آنجا معمولا گالری های تصویری و یا حتی نقشه اتاق ها را خواهید یافت. این موارد ایده ا کلی از ظاهر اتاق های مختلف و این که کدام یک با نیازهای شما بیشتر سازگار است، به شما می دهد. در وب سایت هتل ها در برخی از موارد نیز کوپن های تخفیف و ارتقاء خدمات نیز یافت می شود که می توانید آن ها را چاپ کرده و به همراه خود برده و ارائه داده و استفاده کنید. حتما به وب سایت Room77.com سری بزنید. این سایت به یافتن بهترین تعرفه ها و پیشنهاد ها برای اتاق های مختلف هتل ها، به جستجو در میان صدها سایت دیگر می پردازد.

شما می توانید اولویت های خود مانند ارزش، میزان صدای محیطی، ابعاد و یا حتی منظره را در جستجوی خود لحاظ کنید. در زمینه هتل های خاص نیز Room77.com حتی نقشه دقیق اتاق ها، چشم میزانای مجازی سه بعدی از اتاق ها و عکس های محیط داخلی آن ها را ارائه می کند.

منبع: الی گشت

به "بهترین اتاق هتل را مال خود کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اتاق هتل را مال خود کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید