برگزاری آیین تقدیر و تشکر مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران

به گزارش وبلاگ سایه، آیین تقدیر و تشکر مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران امروز، سه شنبه 20 آبان ماه برگزار شد.

برگزاری آیین تقدیر و تشکر مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سایه به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، صبح امروز، سه شنبه، 20 آبان ماه 1399، آیین تقدیر و تشکر مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران در ساختمان مرکزی این شرکت با حضور ویدیوکنفرانسی مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل و مدیران حوزه بازرسی مناطق و همچنین با حضور معاونین مدیرعامل و مدیران کل ستادی شرکت مخابرات ایران برگزار گشت.

مهندس صدری در این آیین بر عملکرد موثر حوزه بازرسی در تمام ابعاد شرکت اشاره کرد و گفت: حوزه بازرسی به عنوان بازوی قدرتمند شرکت در جهت تحقق اهداف و برنامه هاست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از حوزه بازرسی به عنوان مامن قابل اعتماد کارکنان و سایر ذینفعان شرکت یاد کرد و اضافه کرد: یقینا این حوزه برای شنیدن و رسیدگی به مسائل و احیانا شکایات مراجعه کنندگان بسیار قابل اعتماد بوده و بر اساس خط مشی که دارد در اسرع وقت می تواند در خصوص رفع آن گام های موثری بردارد.

بر اساس این گزارش, در ادامه مراسم, حمید رضوانی به ارائه شمه ای از عملکرد و فعالیت دفتر مرکزی بازرسی در دوران تصدی خود پرداخت و از حمایت های مدبرانه مهندس صدری تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی ست, مهندس صدری به صورت ویدیوکنفرانسی از تلاش های حمید رضوانی, مشاور مدیرعامل و مدیرکل پیشین دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران تقدیر و ناصر شهبازی را به عنوان سرپرست جدید این حوزه معرفی کرد.

آقای ناصر شهبازی ، پیش از این در سمت مدیرکل حراست مرکزی شرکت ارتباطات سیار مشغول به خدمت بود.

لازم به ذکر است، آقای حمید رضوانی به سمت مدیر مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "برگزاری آیین تقدیر و تشکر مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آیین تقدیر و تشکر مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید