این غول ژاپنی سنسور پرچمدار سامسونگ را تامین می نماید!

به گزارش وبلاگ سایه، زومیت نوشت: سامسونگ ممکن است برای نسل بعدی گوشی های پرچمدار خود سنسور سونی را جایگزین سنسور GN3 کند.

این غول ژاپنی سنسور پرچمدار سامسونگ را تامین می نماید!

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه سری گلکسی S24 است. درحالی که تاریخ رونمایی رسمی هنوز اعلام نشده؛ اما با تأیید گواهی FCC برای این گوشی هوشمند به نظر می رسد که چندان با رونمایی آن فاصله نداریم.

در حالی که انتظار می رود سری S24 در اواسط ژانویه 2024 (دی و بهمن) عرضه گردد، اطلاعاتی از پرچمدار نسل بعد این گوشی، سری گلکسی S25، به صورت آنلاین منتشر شده است.

به ادعای حساب Tech-Reve در ایکس، سامسونگ سنسور GN3 را برای گلکسی S25 و S25 پلاس کنار خواهد گذاشت و سنسور سونی را جایگزین آن خواهد نمود.

حسگر ISOCELL GN3 در سه سال گذشته در گوشی های هوشمند مختلف سامسونگ از جمله گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس، گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و بعلاوه گلکسی زد فولد 4 و زد فولد 5 استفاده شده است. این دوربین دارای وضوح 50 مگاپیکسلی با دیافراگم باز f/1.8، پیکسل های یک میکرونی، فوکوس اتوماتیک Dual Pixel و لرزش گیر اپتیکال تصویر است.

این تغییرات ممکن است از سری های بعد از گلکسی S25 شروع گردد. با توجه به اینکه حسگر GN3 تا به امروز عملکرد خوب و قابل اعتمادی را در گوشی های پرچمدار سامسونگ از خود نشان داده است؛ این تغییر می تواند پیامدهای زیادی برای سامسونگ داشته باشد.

درحال حاضر این فقط یک شایعه است و هیچ تضمینی وجود ندارد که سامسونگ به سنسورهای سونی روی بیاورد. در همین حال، انتظار می رود گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس، سنسور 50 مگاپیکسلی GN3 سامسونگ را به عنوان دوربین اصلی حفظ نمایند. بعلاوه پرچمداران تازه سامسونگ به دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو مجهز خواهند شد.

فعلاً به قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 و قیمت گوشی گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا اشاره نشده است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این غول ژاپنی سنسور پرچمدار سامسونگ را تامین می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این غول ژاپنی سنسور پرچمدار سامسونگ را تامین می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید