اولین تصاویر واقعی گلکسی نوت 10 لو رفت

به گزارش وبلاگ سایه، درحالیکه مدت زمان زیادی به معرفی رسمی گلکسی نوت 10 زمان باقی نمانده، شخصی با نام کاربری Mr-TechTalkTV در توئیتر، تصاویری را از اولین تجربه خود با این گوشی به اشتراک گذاشت.

اولین تصاویر واقعی گلکسی نوت 10 لو رفت

تصویر سمت چپ همان تصویری است که کاربر مذکور در صفحه توئیتر منتشر نموده و تصویر سمت راست نیز مربوط است به آنچه که اخیرا در رابطه با نوت 10 شایعه شده بود. اینطور که به نظر می رسد، ظاهرا بخش پشتی نوت 10 میزبان 3 دوربین است که به صورت عمودی و در سمت چپ گوشی قرار گرفته اند. البته در شایعات بسیار زیادی به این نکته اشاره شده بود که مدل بزرگ تر نوت 10 که نوت 10 پلاس نامیده می گردد، از 4 دوربین بهره خواهد برد. بنابراین محتمل است همانند آنچه که در آنر 20 شاهد بودیم، یک دوربین کوچک دیگر نیز در بخش پشتی این گوشی تعبیه شده باشد که وظیفه ثبت تصاویر ماکرو را برعهده داشته باشد.

درحال حاضر صحت یا عدم صحت این تصاویر تأیید نشده و سامسونگ نیز هیچ واکنشی در قبال این تصاویر نشان نداده است. اما به احتمال زیاد این تصاویر نمایانگر همان نوت 10 هستند که قرار است 16 مرداد 98 شاهد معرفی آن باشیم، چرا که تقریبا اکثر خبرگزاری ها روی این طراحی و مشخصات اتفاق نظر دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اولین تصاویر واقعی گلکسی نوت 10 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر واقعی گلکسی نوت 10 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید