افزایش چشمگیر پروژه های عمرانی در دولت تدبیر و امید

به گزارش وبلاگ سایه، تهران (پانا)-معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان به همراه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در بازدید از پروژه های عمرانی ورزشی استان فارس در جریان فرایند آماده سازی این اماکن قرار گرفت.

افزایش چشمگیر پروژه های عمرانی در دولت تدبیر و امید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و استان ها پس از بازدید از پروژ های ورزشی استان فارس گفت: پنجشنبه بیست و دوم آبان روز پرکاری در فارس رقم خورد و با حضور مسئولین منطقه و نمایندگان شهرستان­ های داراب و زرین دشت و استهبان، نیریز و بختگان طی بازدید هجده ساعته فرایند پیشرفت پروژه­ هایورزشی استان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تعدد پروژه­های اجرایی استان فارس شرح داد: یکی از پروژه­ های مهم در این استان، ساخت ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز است که پروژه ای کشوری نیز تلقی می­شود و امیدوارم با تاکیدی که وزیر ورزش نسبت به اتمام پروژه ها دارند در آینده ای نزدیک به سرانجام برسد.

تقی زاده درباره فرایند پیشرفت ساخت اماکن ورزشی فارس اظهار کرد: سالن ورزشی چند منظوره ده خیله سفلی 45 درصد و سالن تمرینی 800 متری دهستان دنگان 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند. در روستای پاسخن با 90 درصد پیشرفت، سالن آماده کفپوش و سالن چندمنظوره در روستای دولت آباد با 20 درصد پیشرفت فیزیکی و در زرین دشت با 65 درصد همراه بوده است.

او با بیان اینکه زیرساخت چمن مصنوعی روستای حاجی آباد آماده شده است، اضافه کرد: علی رغم اینکه مجموعه ورزشی شماره 2 داراب افتتاح شده، اما زمین چمن این پروژه از شرایط مطلوبی برخوردار نیست و این مساله باید مورد پیگیری قرار گیرد.

تقی زاده در ادامه شرحات پیرامون میزان پیشرفت اماکن ورزشی در حال ساخت گفت: زیرساخت های زمین فوتبال استهبان کاملا آماده و نیازمند چمن مصنوعی است و در بازدید اجرا شده از استخر نیمه تمام که متعلق به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است 70 درصد پیشرفت فیزیکی مشاهده شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد فرایند اتمام پروژه ها گفت: در شورای اداری نیریز با حضور نماینده و مسئولین استانی و فرمانداران شهرستان های مورد نظر تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد ساخت استخر استهبان با عنایت وزیر ورزش و جوانان و تلاش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تا آخر سال مالی 99 به اتمام برسد و نماینده استهبان، نیریز و بختگان برای استفاده از اعتبارات وزارت نفت به منظور تجهیز مجموعه ورزشی ایچ به چمن مصنوعی اهتمام ورزد، سایر پروژه های شهرستان های مذکور نیز در ردیف اعتبارات و بودجه برنامه های استانی قرار دارند.

او اضافه کرد: زمین چمن ورزشی روستاهای محمد آباد و باغ شاد در استهبان از طریق اداره کل ورزش و جوانان فارس تهیه خواهد شد و ورزشگاه روستاهای وزیره و قوری در نیریز و روستای قاسم آباد و جزین در شهرستان بختگان توسط ادراه کل ورزش و جوانان فارس در اولویت تجهیز به چمن مصنوعی قرار خواهند گرفت.

تقی زاد با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد پروژه های عمرانی ورزشی در دولت تدبیر و امید گفت: سال نود و دو، 22 هزار و پانصد مکان ورزشی دولتی و خصوصی متعلق به دستگاه های مختلف وجود داشت اما در هشت سال گذشته این تعداد به 60 هزار رسیده که یکی از دستاوردهای مهم دولت است. در سفر به استان فارس نیز شاهد خروجی های متعدد پروژه های عمرانی شامل اماکن افتتاح شده، در حال افتتاح و نیمه تمام بودیم که نشان دهنده تلاش شبانه روزی همکاران ما در فارس و وزارت ورزش و جوانان است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "افزایش چشمگیر پروژه های عمرانی در دولت تدبیر و امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش چشمگیر پروژه های عمرانی در دولت تدبیر و امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید