افزایش ساعت کاری بنادر مسافری هرمزگان

به گزارش وبلاگ سایه، مدیراسکله مسافری بندر شهید حقانی بندرعباس از افزایش ساعت تردد از بندرعباس به جزایر قشم و هرمز به ترتیب تا ساعت 24 و 21:30 خبرداد.

افزایش ساعت کاری بنادر مسافری هرمزگان

محمد احمدزاده در گفت و گو با وبلاگ سایه، با بیان اینکه روز گذشته (19 بهمن) با ورود 6 هزار و 800 نفر به جزیره هرمز از مبدأ بندرعباس و قشم رکورد سفر دریایی به این جزیره شکسته شد، اضافه نمود: سفرهای دهه فجر در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی نهاده شد و ستادی برای ساماندهی این موضوع تشکیل شد.

وی با بیان اینکه استقبال بی نظری اجرا شده و حجم مسافر و درخواست برای سفر دریایی به اندازه ای است که می توان به مردم توصیه کنیم که برای سفر با مبدأ بندرعباس در ساعات بعدازظهر مراجعه نمایند، توضیح داد: ساعت ترددها از بندرعباس به قشم و بالعکس تا ساعت 24 افزایش یافته است و اگر درخواست خاصی در خارج از این ساعت باشد به صورت چارتری انجام می گردد.

احمدزاده با اشاره به اینکه سفر به جزیره هرمز از ساعت 6 صبح شروع و تا ساعت 21:30 در خدمت مسافران خواهیم بود، اظهار داشت: بازگشت از هرمز به بندرعباس ساعت 19 است گرچه اگر مسافری باشد قابلیت افزایش شناور نیز وجود دارد تا حمل و نقل نیز سریع تر انجام گردد.

وی ادامه داد: امیدوارم مردم از بنادر و اسکله های مجاز که سازمان بنادر و دریانوردی تعیین نموده استفاده نمایند و به هیچ وجه از شناورهای نا ایمن و غیرمجاز استفاده نگردد.

احمد زاده در خاتمه اضافه نمود: از تمامی مسافران دریایی درخواست می کنیم در صورت هر اتفاق یا اضطراری با شماره 1550 مرکز جست و جو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی تماس بگیرند تا در سریع ترین زمان ممکن نیز عملیات امداد صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش ساعت کاری بنادر مسافری هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ساعت کاری بنادر مسافری هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید