اعترافات قاتل خانواده تویسرکانی

به گزارش وبلاگ سایه، 2 کارگر افغانستانی که در ماجرای جنایت مرموز در گاوداری و قتل هولناک 5 عضو یک خانواده دستگیر شده اند، اعترافاتی داشته اند که این پرونده را وارد مرحله تازه ای نموده است.

اعترافات قاتل خانواده تویسرکانی

به گزارش ایران، این قتل عام خانوادگی روز چهارشنبه هفته گذشته به پلیس اعلام شد و سپس اجساد پدر و مادر و سه فرزند خانواده در حوالی گاوداری و درون یک چاه کشف شد. در حالی که روز پنجشنبه کارگر افغانستانی این گاوداری به اتهام قتل دستگیر شده بود وی به جنایت ها با همدستی دوستش اعتراف کرد.

سرهنگ حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان در این باره گفت: پس از دستگیری متهم اصلی پرونده و بازپرسی، وی به قتل ها اعتراف کرد و انگیزه اش را از این جنایت اختلاف حساب با صاحب گاوداری اعلام کرد.

معاون اجتماعی پلیس استان اضافه کرد: قاتل پس از انجام قتل اقدام به سرقت یک کیلوگرم زعفران و پنج دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به مقتولان نموده بود. البته در چند روز اخیر شایعاتی در مورد انگیزه قاتل در این پرونده مطرح شده بود از جمله اینکه عامل قتل 8 کیلو زعفران و پول فروش خودروی تیبا را سرقت نموده که هم مجموعه پلیس و هم دادستان آن را تکذیب کردند، اما خود قاتل روز دوشنبه در بازپرسی هایش عنوان نموده که به خاطر اختلاف حساب با پدر خانواده دست به جنایت زده و سپس یک کیلو زعفران و پنج گوشی متعلق به مقتولین را سرقت نموده است.

اظهارات دادستان تویسرکان

علی بهادری، دادستان تویسرکان نیز با بیان اینکه علت قتل خانواده 5 نفره تویسرکانی هنوز تعیین نیست گفت: قضیه قتل به خاطر سرقت زعفران و پول فروش خودروی تیبا درست نیست و انگیزه قتل هنوز کاملاً تعیین نشده است.

وی با بیان اینکه یک نفر در جریان این قتل هولناک دستگیر شده و صحبت های قابل تأملی نیز زده است اضافه کرد: کار های اطلاعاتی روی دستگیری نفر دوم در حال اجرا است که امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر او را دستگیر کنیم.

اعترافات متهم اصلی قتل خانواده تویسرکانی

متهم بازداشت شده در تازه ترین اعترافاتش، اختلاف اقتصادی را انگیزه اش از ارتکاب این جنایت اعلام نموده است. او گفت: بر سر حقوقی که از صاحب گاوداری طلب داشتیم با دوستم تصمیم گرفتیم آن ها را به قتل برسانیم. وی شرح داد: اتاقی که ما در آن زندگی می کردیم نزدیک محل زندگی صاحبکار و اعضای خانواده اش بود.

روز حادثه ما ابتدا صاحبکار، دختر و پسرش را در بیرون از گاوداری و در زمین های کشاورزی شان به قتل رساندیم. ما آن ها را جدا جدا گیر انداخته و نقشه مان را عملی کردیم. در ادامه به سراغ پسر عظیم تر و همسرش که در خانه بودند رفتیم و آن ها را هم به قتل رساندیم.

ما از صاحبکارمان پول طلب داشتیم و به همین دلیل 5 گوشی موبایل که متعلق به مقتولان بود و حدود یک کیلو زعفران از آنجا سرقت کردیم و دو نفری به تهران آمدیم تا اینکه من دستگیر شدم و از همدستم هم خبری ندارم. با وجود اعترافات متهم درباره نقش همدستش در جنایت، شواهد نشان می دهد که او عامل اصلی قتل خانواده تویسرکانی است. به همین دلیل وی در بازداشت به سر می برد و بازپرسی ها از او برای کشف حقیقت در جریان است. روز گذشته این خانواده تویسرکانی به خاک سپرده شدند.

منبع: فرارو

به "اعترافات قاتل خانواده تویسرکانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعترافات قاتل خانواده تویسرکانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید