پرواز های منظم چابهارایر به چابهار از فردا شروع می گردد

به گزارش وبلاگ سایه، فرماندار چابهار گفت: پرواز های منظم و روزانه هواپیمایی چابهار از فردا در جهت چابهار-تهران و بالعکس شروع می گردد.

پرواز های منظم چابهارایر به چابهار از فردا شروع می گردد

محمدجواد سپاهی گفت: هواپیمایی چابهار (چابهار ایرلاین) یک شرکت هواپیمایی ذیل صندوق بازنشستگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) است که چندماهی است پرواز های خود را شروع نموده است. این شرکت درحال حاضر دارای دو فروند هواپیمای ام دی عملیاتی است که هواپیمای سوم هم به زودی به ناوگان این شرکت اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد: هواپیمایی چابهار تا پیش از این پرواز های هفتگی به چابهار داشت و روز های یک شنبه و چهارشنبه از تهران به چابهار و بالعکس پرواز می کرد که با پیگیری های انجام شده این شرکت پرواز های خود را از فردا 20 شهریور ماه به صورت منظم و روزانه به چابهار انجام می دهد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار توضیح داد: از هواپیمایی چابهار با توجه به نام و هم چنین محل ثبت این شرکت که منطقه آزاد چابهار است انتظار می رود نگاه ویژه ای به چابهار و افزایش پرواز های این منطقه داشته باشد چراکه چابهار به شدت نیازمند افزایش پروازهاست و حجم پرواز های فعلی فرودگاه آن متناسب با تقاضای روز افزون مردم منطقه نیست.

فرماندار چابهار گفت: هواپیمایی چابهار پرواز های روزانه خود به زاهدان را هم از چندی پیش از سر گرفته که امیدواریم با از سر گرفته شدن پرواز های روزانه چابهار به مراتب شاهد قطب و به اصطلاح پروازی بیس شدن فرودگاه چابهار برای این شرکت باشیم و در ادامه هم با ساخته شدن فرودگاه نو چابهار بخش مهمی از ظرفیت این شرکت از تهران به چابهار منتقل گردد.

سپاهی درباره محدودیت های فرودگاه چابهار هم گفت: فرودگاه فعلی محدودیت هایی در زیرساخت و امکانات و هم چنین حجم ورودی مسافران و پرواز ها دارد که ضمن پیگیری ساخت فرودگاه نو، تذکرات لازم برای بهبود شرایط به شرکت بهره بردار آن داده شده است و تاکید کردیم به سریعترین زمان ممکن پرواز های شبانه فرودگاه هم راه اندازی گردد.

وبلاگ سایه سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرواز های منظم چابهارایر به چابهار از فردا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز های منظم چابهارایر به چابهار از فردا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید