وسایل مرحوم بهمنش تحویل موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک شد

به گزارش وبلاگ سایه، وسایل مرحوم عطاءلله بهمنش از سوی سیروس پور رئیس اسبق فدراسیون کشتی و با حضور صالحی امیری تحویل موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک شد.

وسایل مرحوم بهمنش تحویل موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک شد

به گزارش وبلاگ سایه و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، پرویز سیروس پور، رئیس اسبق فدراسیون کشتی و از پیشکسوتان ارزنده ورزش کشور با حضور در کمیته ملی المپیک وسایل مرحوم عطاء الله بهمنش، گزارشگر ورزشی را جهت جانمایی در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک به صالحی امیری اهدا کرد.

چندی پیش با حضور شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی، مشاور ارشد رئیس و سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک توکیو در منزل استاد فارسی، همسر ایشان، نگاتیو عکس های وی را که ازبازی های مختلف المپیکی، آسیایی و جهانی گرفته بود، تقدیم موزه ملی ورزش، المپیک و پاارالمپیک کرد.

به همین دلیل پرویز سیروس پور، پیشکسوت ورزشی و رئیس پیشین فدراسیون کشتی با حضور در کمیته ملی المپیک و طی دیدار با رضا صالحی امیری، وسایل مرحوم عطاءالله بهمنش یکی از قدیمی ترین وبلاگ سایه و گزارشگران ورزشی را برای نمایش در موزه ملی المپیک و پارالمپیک به رئیس کمیته ملی المپیک تقدیم کرد.

بخش قابل توجهی از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک اختصاص به رسانه و ورزش دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وسایل مرحوم بهمنش تحویل موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایل مرحوم بهمنش تحویل موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید