واکنش مارادونا به شکسته شدن رکوردش

به گزارش وبلاگ سایه، اسطوره باشگاه ناپولی نسبت به شکسته شدن رکورد گلزنی اش توسط مهاجم بلژیکی واکنش نشان داد.

واکنش مارادونا به شکسته شدن رکوردش

به گزارش وبلاگ سایه و به نقل از کوریه دلو اسپورت، دریس مرتنس با دبل در دیدار ناپولی و سالزبورگ توانست از رکورد دیگو آرماندو مارادونا پیشی بگیرد و با 116 گل در رتبه دوم بهترین گلزنان تاریخ این باشگاه جای گیرد. مارادونا درباره این رکورد شکنی گفت: از این که بازیکن دیگری توانست رکورد من را بشکند ناراحت نشدم و در مقابل، مرتنس را تحسین می کنم. زمانی که گلزنی کرد به ناپولی فکر کردم نه به خودم(پیش از این همشیک از رکورد گل های ستاره سابق آرژانتینی پیشی گرفته بود).

اسطوره باشگاه ناپولی در خصوص تماشای این دیدار گفت: من همه بازی ها را نگاه می کنم، به خصوص لیگ قهرمانان اروپا را. اتفاقی که در بازی با سالزبورگ رخ داد فوق العاده بود. اتفاق زیبایی بود. چون همواره پیروزی زیبا است.

ستاره سال های دور آرژانتین درباره مرتنس اظهار کرد: همواره دوستش داشته ام. او مهربان است. از همه لحاظ خوب است. چند سال پیش او را روی نیمکت می دیدم که مانند یک زندانی بود. زمانی که وارد ترکیب اصلی شد دیگر هرگز به عقب برنگشت. او به عنوان یک مهاجم میانی متولد شده بود اما از آن مطلع نبود. اگر یک بازیکن مهاجم ذاتی نباشد نمی تواند به اهدافش دست یابد.

مارادونا اضافه نمود: به او تبریک گفتم اما تلویزیون را خاموش نموده بود و صدای مرا نشنید. با این حال اکنون می تواند متوجه این موضوع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکنش مارادونا به شکسته شدن رکوردش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مارادونا به شکسته شدن رکوردش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید