هشدار: به مشهد سفر نکنید

به گزارش وبلاگ سایه، در مصوبه ستاد انرژی استان خراسان رضوی از مسافرانی که قصد سفر به استان و به خصوص مشهد را دارند، درخواست شده که سفرهای غیرضروری خود را به زمان دیگری موکول کنند.

هشدار: به مشهد سفر نکنید

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به سرمای شدید و برودت هوا زائران و گردشگران سفر به خراسان رضوی و مشهد را به زمان دیگری موکول کنند.

سیدجواد موسوی اظهار کرد: در مصوبه ستاد انرژی استان خراسان رضوی از مسافرانی که قصد سفر به استان و به خصوص مشهد را دارند، درخواست شده که سفرهای غیرضروری خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی به دلایل مصوبه این ستاد اشاره کرد و ادامه داد: تعدادی از مسافران و زائران طی چند روز گذشته با توجه به اختلال در برنامه تردد قطارها با مشکل روبرو شدند. همچنین تعدادی از مسافران به دلیل برودت هوا و یخبندان در جاده ها گرفتار شدند.

موسوی شرح داد: مراکز اقامتی خراسان رضوی با کیفیت ترین خدمات را ارائه می کنند و از آن جا که ممکن است خدمت رسانی به زائران و مسافران با مشکلاتی همراه باشد، از زائران و مسافران درخواست داریم سفر خود را به هفته آینده که شرایط آب و هوا بهبود پیدا کند، تغییر دهند.

وی خطاب به مدیران تاسیسات گردشگری استان نیز اظهار کرد: با توجه به بحران انرژی و افت شدید فشار گاز به دلیل برودت هوا همچنان در مصرف گاز برق و آب صرفه جویی کرده و نسبت به اختصاص سوخت جایگزین، تعطیلی فضاهای پرمصرف و غیر ضروری از جمله استخر و فضاهای آبی، تجمیع رستوران ها در یک مجموعه و تمرکز اتاق ها و غیر فعال سازی سایر طبقات اقدام کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، موسوی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی از روز گذشته وارد کشور شده که طی امروز و فردا در استان خراسان رضوی نیز فعال خواهد شد و براساس این پیش بینی آخر این هفته نیز مانند هفته گذشته با سرمای شدید روبرو خواهیم بود.

منبع: عصر ایران

به "هشدار: به مشهد سفر نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار: به مشهد سفر نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید