موزه سه بعدی پوکت یکی از موزه های دیدنی کشور تایلند است

به گزارش وبلاگ سایه، جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، موزه سه بعدی پوکت یکی از موزه های دیدنی کشور تایلند است.

موزه سه بعدی پوکت یکی از موزه های دیدنی کشور تایلند است

این موزه یکی از جاذبه های مدرن جزیره پوکت است. موزه سه بعدی پوکت قطعا با تمام موزه هایی که تا به امروز دیده اید، فرق دارد. موزه تریک آی Trickeye از اولین موزه های سه بعدی دنیا بوده و همه ساله پذیرای گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیاست. بطور کلی این موزه از حدود 100 نقاشی خاص تشکیل شده و بازدید نمایندگان در زوایایی تعیین با این نقاشی های سه بعدی در موقعیت های مجازی جالبی قرار میگیرند و می توانند عکسهای جذابی تهیه نمایند. هدف اصلی از ساخت این موزه فراهم آوردن اوقاتی شاد و مفرح برای بازدید نمایندگان، خانواده ها و کلیه افرادی است که به تایلند سفر می نمایند.

البته به شما توصیه می کنیم که جوراب پا نکنید تا در سطح لغزنده موزه سر نخورید. برخی قسمت های موزه از جمله پله ها بسیار لغزنده هستند. در این قسمت ها خیلی مراقب بچه ها باشید تا ناخواسته خاطره ای تلخ از این موزه هیجان انگیز برای شما بجای نماند. این موزه که در واقع یک گالری هنری محسوب می گردد و در سال 2012 تأسیس شد. پیش از آن ساختمان امروزی موزه که شامل 2 طبقه است، کاربری دیگری داشت. در ابتدا، این ساختمان یک سالن سینما و تئاتر معروف در پوکت به نام مروارید بود. سپس به یک باشگاه تفریح به نام فاتاسیا تبدیل شده و بعد از آن به موزه سه بعدی پوکت تغییر کاربری داد. این موزه با استفاده از یک سبک نقاشی خاص ساخته شده است. ساخت این آثار با استفاده از یک سبک باستانی به نام ترامپو لویل انجام شد.

این سبک نیازمند مهارت های تخصصی مهندسی بوده و اصول آن بر پایه ایجاد یک تصویر سه بعدی بر روی یک سطح دوبعدی مانند دیوار، سقف یا زمین شکل گرفت. در این سبک از تکنیک پرسپکتیو استفاده می گردد که هر بیننده ای را می تواند به راحتی فریب دهد.

منبع: همگردی

به "موزه سه بعدی پوکت یکی از موزه های دیدنی کشور تایلند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه سه بعدی پوکت یکی از موزه های دیدنی کشور تایلند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید