مصدومیت سهراب مرادی منجر به جراحی وی می گردد؟

به گزارش وبلاگ سایه، سهراب مرادی هفته گذشته و درجریان تمرینات از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد تا بازهم پیرامون این وزنه بردار و حضورش در مسابقات انتخابی برای المپیک 2020 توکیو ابهاماتی ایجاد گردد.

مصدومیت سهراب مرادی منجر به جراحی وی می گردد؟

البته قرار است سهراب مرادی به زودی راهی آلمان گردد تا توسط تیم پزشکی که پیش از این معالجه ناحیه آسیب دیده کمرش را بر عهده داشت مجدد تحت معاینه قرار بگیرد. به گفته غلامرضا نوروزی و با وجود بعضی اظهارنظرها در خصوص آسیب دیدگی این وزنه بردار و اینکه اینبار این موضوع مانع از حضورش در میدان انتخابی پیش رو (مسابقات جهانی تایلند) می گردد، نتیجه معایناتی که قرار است در هانوفر بر روی مرادی انجام گردد در خصوص وضعیت نهایی او معین کننده خواهد بود.

غلامرضا نوروزی در تبادل نظر با وبلاگ سایه با یادآوری اینکه سال گذشته سهراب مرادی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد طوریکه مدتی از تمرین و مسابقه به دور بود، گفت: اینکه ورزشکاری بعد از سپری کردن یک دوره مصدومیت و در آستانه حضور در مسابقات انتخابی المپیک با یک آسیب دیدگی دیگر روبرو گردد، بدشانسی بزرگی است که سهراب مرادی با آن روبرو شده است.

وی ادامه داد: در آنالیز های دقیقی که از کتف آسیب دیده سهراب مرادی به عمل آمده، تعیین شده که پارگی های مختصری در تاندون و عضله وی ایجاد شده است. به همین دلیل و برای اینکه وضعیت مصدومیت او به صورت دقیق تر آنالیز گردد و تعیین گردد که برای درمان دقیقاً چه اقداماتی باید صورت بگیرد، تصمیم به اعزام او به آلمان گرفته شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید نمود: در خصوص وضعیت سهراب مرادی و اینکه آیا به مسابقات جهانی پیش رو می رسد یا نه نمی توان نتیجه تعیینی را بیان کرد. بعضی اظهارنظرها مبنی بر این بوده که او نمی تواند در این رقابت ها شرکت داشته باشد اما تا زمانی که معالجه دقیق و نهایی در آلمان بر روی سهراب مرادی انجام نگردد، نمی توان به نتیجه تعیینی از وضعیت او رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که ظاهرا آسیب دیدگی سهراب مرادی خیلی جدی است که باید در آلمان معالجه گردد؟، گفت: البته اگر هم این مصدومیت جدید برای این وزنه بردار ایجاد نمی شد او باید سفری به آلمان انجام می داد تا وضعیت آسیب دیدگی قبلی خود را پیگیری کند. مرادی در آلمان آسیب دیدگی کمر خود را درمان کرد. او باید مجدد به هانوفر سفر می کرد تا از این حیث معاینات دوباره ای روی او انجام گردد به همین دلیل وقتی با آسیب دیدگی کتف روبرو شد، تصمیم گرفتیم تا این مصدومیت را هم در آلمان پیگیری کنیم.

مصدومیت سهراب مرادی منجر به جراحی او خواهد شد؟، وی در پاسخ این پرسش گفت: بعد از معاینه دقیق سهراب مرادی در آلمان در خصوص مصدومیت وی و اینکه احتیاج به جراحی دارد یا نه، تصمیم گیری می گردد.

نوروزی با تاکید بر اینکه تلاشمان اعزام هر چه زودتر سهراب مرادی به آلمان است، ادامه داد: البته هنوز زمان اعزام سهراب مرادی به هانوفر تعیین نیست. این موضوع به مسائلی مانند صدور ویزا بستگی دارد که از حیطه وظایف و اختیارات ما خارج است. البته که پیگیری های لازم انجام می گردد تا صدور ویزا زودتر به سرانجام برسد تا برای معالجه و درمان سهراب مرادی زمان را از دست ندهیم.

وی تاکید نمود: برای بهبودی سهراب مرادی و بازگشت او به میادین هر کاری لازم باشد انجام می دهیم. سهراب از امیدهای کاروان ایران برای کسب سهمیه و مدال المپیک توکیو است. پیگیر وضعیت درمانی او خواهیم بود اما قدر مسلم اینکه سلامتی این وزنه بردار بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است.

رئیس فدراسیون پزشکی در سرانجام در خصوص هزینه های درمان سهراب مرادی گفت: این فدراسیون با همکاری کمیته ملی المپیک هزینه های درمان را تامین و پرداخت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مصدومیت سهراب مرادی منجر به جراحی وی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت سهراب مرادی منجر به جراحی وی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید