علت عقد قرارداد ارزی فولاد با دژاگه چه بود؟

به گزارش وبلاگ سایه، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های درخصوص اینکه آیا توصیه ای برای عدم جذب وریا غفوری شده است یا خیر، کشور گفت: خیر؛ چه صحبتی باشد گردد؟ سرمربیان فهرستی را اعلام می نمایند و ما هم بر همان اساس رایزنی ها را شروع می کنیم. در این فرایند ممکن است یک بازیکن زودتر به نتیجه برسد و بازیکنی هم امکان دارد دیرتر به توافق برسد.

علت عقد قرارداد ارزی فولاد با دژاگه چه بود؟

وی در واکنش به این موضوع که غفوری در تمرینات هم حضور پیدا نموده بود، گفت: حالا انشالله حاضر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درمورد احتمال بازگشت آرش رضاوند به این تیم، اعلام کرد: ما طبق قانون یک درخواست مکتوب از باشگاه محترم استقلال داشتیم که هنوز پاسخی به ما نداده اند.

گرشاسبی درخصوص خبر مصدومیت فرشید اسماعیلی، توضیح داد: هنوز گزارشی به ما نرسیده است. انشالله فردا بازیکنان را در اردو می بینیم و اطلاعات دقیق تری خواهیم گرفت.

وی درمورد بازی محبت آمیز فولاد با سایپا، مطرح نمود: یک بازی محبت آمیز روز پنج شنبه با سایپا خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم بازهم بازیکنی جذب خواهد نمود یا خیر، گفت: ما تا دقیقه 90 کوشش می کنیم تا خواسته های کادر فنی را محقق کنیم.

گرشاسبی درباره آخرین شرایط پاتوسی، توضیح داد: پاتوسی با ما قرارداد دارد، اما کمی تنبلی می نماید و با تاخیر به اردو اضافه می گردد که این موارد جرائمی برای وی به همراه خواهد داشت.

وی درمورد ناراحتی نکونام از کولیبالی، گفت: تاخیر حضور این بازیکنان در اردوی آمادگی موجب دلخوری کادر فنی و سرمربی تیم شده است. قطعاً این تاخیر ها با جریمه همراه خواهد بود و بین بازیکن پرکار و بازیکن کم کار تفاوت هایی وجود خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که قرارداد اشکان دژاگه ارزی است یا ریالی، توضیح داد:، چون وی پاسپورت ایرانی ندارد براساس همان پاسپورت با وی قرارداد امضا کردیم، یعنی قراردادش به صورت ارزی است.

منبع: فرارو

به "علت عقد قرارداد ارزی فولاد با دژاگه چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت عقد قرارداد ارزی فولاد با دژاگه چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید