اولین تصاویر تبلیغاتی رسمی گلکسی S23 سامسونگ فاش شد

به گزارش وبلاگ سایه، مجموعه نوی از عکس های بازاریابی رسمی گلکسی اس 23 فاش شده است که این گوشی را در چهار رنگ نو به نمایش می گذارد.

اولین تصاویر تبلیغاتی رسمی گلکسی S23 سامسونگ فاش شد

به گزارش زومیت، رویداد معرفی خانواده گلکسی اس 23 در تاریخ 1 فوریه 2023 (12 بهمن 1401) برگزار می گردد و این یعنی انتشار اطلاعات با نزدیک شدن به رویداد بیشتر خواهد شد.

طی چند ماه گذشته رندرهای فاش شده هر سه مدل گلکسی اس 23 را دیده ایم و حالا می دانیم که ظاهر آن ها چگونه خواهد بود. اکنون رسانه WinFuture رندرهای رسمی بازاریابی سامسونگ برای مدل پایه گلکسی S23 را فاش نموده است.

این تصاویر گوشی را از تمام زوایای مهم نشان می دهند. افزون براین، به ما نشان می دهد که حسگرهای دوربین پشتی که به صورت جداگانه قرار گرفته اند، چقدر از بدنه بیرون زده اند. خوشبختانه به نظر می رسد که سامسونگ پیروز شده تا حد ممکن بیرون زدگی را کاهش دهد، هرچند که دوربین ها هنوز هم زمانی که گوشی روی میز قرار گرفته است و بدون برداشتن مورد استفاده قرار می گیرد، باعث لق خوردن روی میز می گردد.

درباره بیرون زدگی جداگانه دوربین ها، این اقدام بخشی از کوشش های سامسونگ برای حفظ طراحی ثابت در تمام مدل های نسل بعدی پرچم دار گلکسی اس و حتی گوشی های میان رده و مالی آن است. همانطور که پیش بینی می شد، گلکسی اس 23 معمولی جلویی صاف و گوشه های گرد دارد.

پیش بینی می گردد مدل پایه گلکسی اس 23 در چهار رنگ سبز (Botanic Green)، سفید (Cotton Flat)، یاسی (Misty Lilac) و مشکی (Phantom Black) در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. بعلاوه چند رنگ انحصاری مانند سبز روشن، آبی روشن و قرمز روشن، برای افرادی که آن را از وب سایت سامسونگ سفارش می دهند وجود خواهد داشت. هرچند تعیین نیست که سامسونگ کدام گزینه ها را در بازارهای مختلف ارائه خواهد نمود و آیا هر سه مدل در رنگ های انحصاری عرضه خواهند شد یا خیر.

لازم به ذکر است که سامسونگ پیش خرید گلکسی اس 23 را در وب سایت رسمی خود شروع نموده است.

منبع: فرارو

به "اولین تصاویر تبلیغاتی رسمی گلکسی S23 سامسونگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر تبلیغاتی رسمی گلکسی S23 سامسونگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید