احتمال بازگشت پولادی به الشحانیه

به گزارش وبلاگ سایه، قرارداد پولادی با بانکوک یونایتد در سرانجام فصل به اتمام خواهد رسید.او اکنون با چند پیشنهاد روبرو شده که مهمترین آنها الشحانیه قطر است و به احتمال زیاد، فصل آینده پولادی را در پیراهن این تیم خواهیم دید.

احتمال بازگشت پولادی به الشحانیه

رامین و مهرداد همبازی می شوند؟

پنج سال از دوری مهرداد پولادی از لیگ ایران می گذرد. او در ابتدای لیگ چهاردهم، جدال با پرسپولیس در کمیته استیناف را به نفع خود سرانجام داد و به الشحانیه پیوست. پس از آن نیز هیچ گاه به ایران بازنگشت اما در لیگ های آسیایی، عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و حالا در 33 سالگی قصد نزدیک شدن به خاک ایران را دارد.

پولادی که سابقه بازی در استقلال،پرسپولیس، تراکتورسازی و مس کرمان را دارد پس از دو فصل بازی در تیم بانکوک یونایتد دوباره به لیگ ستارگان قطر بازخواهد گشت. او در فوتبال تایلند روزهای خوبی را سپری کرد و حتی پس از یک مصدومیت نابهنگام، بازگشت خوبی به میادین داشت.

قرارداد پولادی با بانکوک یونایتد در سرانجام فصل به اتمام خواهد رسید. او اکنون با چند پیشنهاد روبرو شده که مهم ترین آن ها الشحانیه قطر است و به احتمال زیاد، فصل آینده پولادی را در پیراهن این تیم خواهیم دید.

از سال 2014 تا 2017 مهرداد پولادی یکی از ستاره های تیم الشحانیه قطر بود و در لیگ ستارگان درخشان ظاهر می شد. انجام بیش از 60 بازی با پیراهن این تیم، او را تبدیل به یکی از باسابقه ترین بازیکنان ایرانی در قطر کرد و از طرف دیگر پولادی را به ستاره تیم آبی پوش قطری تبدیل کرد.

نکته جالب از پیوستن احتمالی پولادی به الشحانیه، هم تیمی شدن او با رامین رضاییان است. رضاییان دفاع راست سابق پرسپولیس این فصل در این تیم توپ زده و باید دید آیا فصل 2019-2020 را هم در الشحانیه خواهد بود یا خیر. هم بازی شدن دفاع راست و چپ سابق پرسپولیس که سابقه بازی در تیم ملی را هم دارند، اتفاق جالبی خواهد بود.

3-270

منبع: ایران ورزشی

به "احتمال بازگشت پولادی به الشحانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازگشت پولادی به الشحانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید